TopicStarter: moos38
TopicDatum: Geplaatst: 23 Jan 2012 02:04 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 23 Jan 2012 02:04 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
moos38 schreef:goedemidag ik heb een probleem met mijnpeugot 306 xsi uit 94 hij wil niet meer aanslaan als ik hem probeer te starten de bobine krijg geen stroom heb ik me laten vertellen ik heb ook de krukas sensor vervangen maaar had ook geen baat wie oh wie kan mij helpen
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 24 Jan 2012 06:14 pm
Ervan uitgaande dat je startmoter het wel doet, als de inlaatdruksensor defect is, dan wordt het starten een probleem.
moos38 schreef:Geplaatst: 25 Jan 2012 02:19 pm
hartelijk dank voor je reactie maaar zou je mij kunnen vertelen of een foto kunnen plaatsen waar die dan zou moeten zitten want ik wordt er een beetje hopeloos van staat bijna een maand stil en de garage waar die stond heb er geen zin meer in wordt te duur zeggen ze
en voor de rest heb ik geen garage in de buurt bvd afz moos
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 25 Jan 2012 06:06 pm
Hier kun je het net zien zitten.
Onder de veerpootbrug, net voor de spanmoer. Het zwarte blokje dat tegen de carrosserie zit.
![]()
Let wel dat dit 1 van de mogelijkheden is dat die niet wil starten...
moos38 schreef:Geplaatst: 25 Jan 2012 07:06 pm
oke bedankt alvast ga zo nog ff kijken laat wel wat weten maar nogmaals bedankt voor je reactie
moos38 schreef:Geplaatst: 25 Jan 2012 08:17 pm
nou heb ik het zwarte kastje losgehaald en weer eropgezet want ik zag er niks geks aan toen ben ik een beetje gaan klooien met snelstart en promp hijwou aan slaan maar ja zal je net zien accu leeg zou het dan kunnen dat aan mijn brandstof toevoer leg ??????? ik weet het niet niet zoveel verstand van
jan50 schreef:Geplaatst: 25 Jan 2012 11:07 pm
doet de brandstofpomp het wel.
als hij op contact staat moet je hem even horen zit onder de achterbank.
moos38 schreef:Geplaatst: 29 Jan 2012 10:45 am
mensen nog bedankt voor het meedenken ik kan gelukkig weer rijden het probleem was de kabelboom garage gevonden na 2 dagen werkdus nopgmaals bedankt
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 29 Jan 2012 12:38 pm
Mooi zo! Kun je weer weer rondcruisen :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft