TopicStarter: XSI_overruled
TopicDatum: Geplaatst: 24 Jul 2009 07:08 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 24 Jul 2009 07:08 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
XSI_overruled schreef:Hallo allemaal ik heb me een allarm setje op de kop getikt van camco systems dit is de RS850.
nu wil ik deze in mijn XSI'tje hangen ik had al in een ander onderwerp iets over een camco installatie gezien.
Mijn vraag op het moment is hoe is het CV gebeuren geschakeld??
Negative triggered of Positive triggered ?? of anders?? zo ja HOE?
en welke kleur draden moet ik dan hebben en waar kan ik deze vinden??
Ik hoop snel iets van julie te horen :)
alvast bedankt!
greets wes
Christiaan schreef:Geplaatst: 26 Jul 2009 09:50 am
Je deuren zijn negatief geschakeld :) Uit mijn hoofd gezegd een paarse en gele draad..achter je linker a-stijl zul je ze vinden (mits je cv origineel is). Een van die draadje tegen de massa houden en je deur sluit of opend, weet je meteen welk draadje wat doet.
Om het netjes aan te sluiten kun je die draden ook onder bij de zekerkast wegpakken of weet ik veel waar...
XSI_overruled schreef:Geplaatst: 26 Jul 2009 09:59 am
Ik heb ze gevonden ...
bij het interieur verlichting direct bij het schakel/ontvang moduletje afgetapt en het werkt (het systeem word dmv aarde geschakeld!! dus negatief)!!
nu nog kijken of ik dat op afstand starten ingebouwd kan krijgen..
gr wes..
XSI_overruled schreef:Geplaatst: 27 Jul 2009 10:08 pm
het is gelukt!!! ZGA alles werkt!
nog een paar dingetjes ff oplossen...
passagiersdeur nog aansluiten op het allarm (appart geschakeld??)
start onderbreking!
en eventueel interieur verlichting erbij aansluiten....
mara die laatste is niet noodzakelijk is alleen maar optie...
voor mensen die intresse hebben....
Hier zie je het op afstand starten van me auto.
gr.. wes...
Christiaan schreef:Geplaatst: 28 Jul 2009 02:42 pm
Citaat: passagiersdeur nog aansluiten op het allarm (appart geschakeld??)
Dat geintje ken ik wel :) Maar apart geschakeld is het niet. Werkt het wel met de gewone afstandsbediening? Waar heb je nu precies de aansturing gemaakt om de deuren te openen?
Dj Line schreef:Geplaatst: 17 Mrt 2011 12:40 am
Christiaan schreef: Citaat: passagiersdeur nog aansluiten op het allarm (appart geschakeld??)
Dat geintje ken ik wel :) Maar apart geschakeld is het niet. Werkt het wel met de gewone afstandsbediening? Waar heb je nu precies de aansturing gemaakt om de deuren te openen?
Zelfde als ik het heb.. via de sensor in het plafond.... gewoon dooverbinden.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft