TopicStarter: emiel306
TopicDatum: Geplaatst: 17 Aug 2010 10:24 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 17 Aug 2010 10:24 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
emiel306 schreef:wil iemand op het forum voor mij even zijn dachboard verlichting by night fotograveren en ff posten(liefst fase 1) want volgens mij heb ik het een en ander kapot in mijn verlichting ik heb geen licht rondom de kachel ringen lampje bij snelheid en tempratuur asbak lichtje is ook kapot wil het graag morgen vervangen omdat ik van t weekend richting de ardenne ga en wil dan graag goed verlicht zijn heb ook ng een ander vraagjje ik heb bij mijn 306 aleen de voorkant nog verlaagt en nu staan me koplampen op stand 0 nogsteeds veel te laag kan ik dat met een simpele handeling aanpassen
mvg emiel hoor graag heel spoedig van jullie terug
henky306 schreef:Geplaatst: 18 Aug 2010 11:57 am
als je koplampen niet electrisch verstelbaar zijn kan je ze zo met een schroevendraaier omhoog of naar beneden draaien. bij de koplamp zelf.
maar dan weet je niet of ze op de juiste wettelijke norm staan.
emiel306 schreef:Geplaatst: 18 Aug 2010 04:58 pm
ja das et probleem ze zijn wel electrisch is er dan nog een mogelijkheid
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 18 Aug 2010 05:24 pm
Ook elektrisch verstelbare koplampen kunnen met de hand afgesteld worden. De stelknop zit boven op het motortje.
emiel306 schreef:Geplaatst: 19 Aug 2010 10:30 pm
ok dankje wel ik heb ook de tellerbak eruit proberen te halen bleef steken ergens achter volgens mij is die kabel tekort ofzo ik weet t ook niet maja is mooi klote iemand tips
Dav-E schreef:Geplaatst: 22 Aug 2010 11:06 am
Bij een fase 1 heb je nog een mechanische aandrijving voor je tellerbak. Dus je moet die kabel los zien te krijgen van je tellerbak, en achteraf er weer op :) Echt priegelwerk...
Voorzie voldoende lampjes als je die van je tellerbak wil vervangen (20 stuks), want ik raad je aan ze direct allemaal te vervangen nu je het boeltje toch uit elkaar hebt!
Voor de verlichting rond je kachelknoppen moet je radio er uit. Dan zie je links & rechts een moertje (M10 dacht ik). Het onderste gedeelte met de 4 knoppen kan je er zo uitwippen met een platte schroevendraaier en dan moet je enkel die 2 torxen losschroeven :)
Dan zie je het witte bakje van de kachelknoppen. Losschroeven en het deksel los klikken (lipjes) en dan zie je de 4 lampjes zitten!
Aussie schreef:Geplaatst: 22 Aug 2010 11:56 am
M10 is wel erg groot zal wel M8 of M6 zijn
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft