hey,
heb een 306 le mans 2.0 16V
en mijn probleem is dat deze warm loopt en vervolgens ook stil valt dan als deze op stationair draaid gaat deze al snel naar de 110 graden
nu waterpomp is nieuw en goed thermostaat blijft open staan dus word die normaal minder snel warm en radiator is open zit niet verstopt
er is genoeg water in maar deze circuleert niet goed want aan de chaufeurskant is de radiator warm en pasagierskant koud en toch is het water in de blok 110 graden na ongeveer 5 min stationair draaien en de van slaat aan op ongeveer een 98 graden
cilinderkoppaking getest is goed en tevens ook de compressie en de temp van de sensor die signaal geeft naar computer is gelijk aan sensor die temp naar meter binnen stuurt dus 2 sensoren teglijk stuk zou zeer raar zijn
iemand dit al meegemaakt ?
heb een 306 le mans 2.0 16V
en mijn probleem is dat deze warm loopt en vervolgens ook stil valt dan als deze op stationair draaid gaat deze al snel naar de 110 graden
nu waterpomp is nieuw en goed thermostaat blijft open staan dus word die normaal minder snel warm en radiator is open zit niet verstopt
er is genoeg water in maar deze circuleert niet goed want aan de chaufeurskant is de radiator warm en pasagierskant koud en toch is het water in de blok 110 graden na ongeveer 5 min stationair draaien en de van slaat aan op ongeveer een 98 graden
cilinderkoppaking getest is goed en tevens ook de compressie en de temp van de sensor die signaal geeft naar computer is gelijk aan sensor die temp naar meter binnen stuurt dus 2 sensoren teglijk stuk zou zeer raar zijn
iemand dit al meegemaakt ?