tussen 8 en 16:30
1: in groningen op de parkeerplaats bij de venster school (tussen paddepoel en selwerd)
en antraciet 306 XSI HB, op orginele velgen en verlaagd.
vanaf iets over half 5:
1: vanaf paddepoel (groningen) naar de N64 (sloeg af de ring weer op richting kardinge) een witte 306 HB met kantel dakje.
2: vanaf de andere kant op de N64 (sloeg af de ring op richting kardinge),
licht blauw mettalic 306je HB
3: op de N64 vlak voor de lange bocht (met grote parkeerplaats) een rode 306 HB
4: even verder op de N64 een donker rode break (met gezinnetje er in dacht ik)
5: tussen loppersum en garrelsweer een rode 306 HB (zat een oudere man in)
6: vlak na de rotonde van garrelsweer (richting appingedam) kan me de kleur alleen even niet boven halen, dacht grijs een 306 HB..
7: deze was niet van vandaag maar zag hem wel elke dag, op de rotonde net buiten appingedam, een rode 306 (xsi/s16/gti???)
verlaagd.
8: vlak voor de rontonde in aanbouw in appingedam een zwarte break (geparkeert)
9: op de rotonde in aanbouw in appingedam een paarse (tenminste denk paars weet die kleur nooit echt te benoemen) 306 break
10: in belfzijl aan de ede staalstraat (op de parkeerplaats voor het nieuw zorg/gezondheidscentrum) een donker groene 306 HB
11: in delfzijl op de parkeerplaats bij het nieuwe winkelcentrum de wending (oud kuilsburg) een licht blauw mettalic 306je HB met tunning spoiler
12: reed net delfzijl binnen (delfzijl noord, vanaf de oude provinciale weg) licht blauw mettalic 306 HB..
misschien ook lid van hier maar je nog nooit voorgesteld???
of een bekende van iemand???
1: in groningen op de parkeerplaats bij de venster school (tussen paddepoel en selwerd)
en antraciet 306 XSI HB, op orginele velgen en verlaagd.
vanaf iets over half 5:
1: vanaf paddepoel (groningen) naar de N64 (sloeg af de ring weer op richting kardinge) een witte 306 HB met kantel dakje.
2: vanaf de andere kant op de N64 (sloeg af de ring op richting kardinge),
licht blauw mettalic 306je HB
3: op de N64 vlak voor de lange bocht (met grote parkeerplaats) een rode 306 HB
4: even verder op de N64 een donker rode break (met gezinnetje er in dacht ik)
5: tussen loppersum en garrelsweer een rode 306 HB (zat een oudere man in)
6: vlak na de rotonde van garrelsweer (richting appingedam) kan me de kleur alleen even niet boven halen, dacht grijs een 306 HB..
7: deze was niet van vandaag maar zag hem wel elke dag, op de rotonde net buiten appingedam, een rode 306 (xsi/s16/gti???)
verlaagd.
8: vlak voor de rontonde in aanbouw in appingedam een zwarte break (geparkeert)
9: op de rotonde in aanbouw in appingedam een paarse (tenminste denk paars weet die kleur nooit echt te benoemen) 306 break
10: in belfzijl aan de ede staalstraat (op de parkeerplaats voor het nieuw zorg/gezondheidscentrum) een donker groene 306 HB
11: in delfzijl op de parkeerplaats bij het nieuwe winkelcentrum de wending (oud kuilsburg) een licht blauw mettalic 306je HB met tunning spoiler
12: reed net delfzijl binnen (delfzijl noord, vanaf de oude provinciale weg) licht blauw mettalic 306 HB..
misschien ook lid van hier maar je nog nooit voorgesteld???
of een bekende van iemand???