Iemand nog een trucje om m'n CO omlaag te gooien?
Ik denk zelf dat de CO te hoog was omdat ik lang stationair heb laten draaien bij het wachten bij de keuring.
Voor ik naar de keuring ging: V-Power 95 getankt. Toen de tank halfvol was (vanochtend) injectiereiniger erbij gekieperd. 20km gereden naar de keuring, 20minuten in de rij gestaan. Heb ik te kort gereden dat de injectiereiniger niet goed z'n werk kon doen?
CO 1,4%
Lambda te hoog.
Waar ik zelf aan denk: nòg een flesje injectiecleaner erbij op een kwart tank, flink doorgassen en morgenochtend om 7u als eerste bij de poort van de keuring te staan.
Iemand nog ideeen? Lambda kapot ofzo?
Thanks.
Betreft een '95-er 1.8i Peug.306
Ik denk zelf dat de CO te hoog was omdat ik lang stationair heb laten draaien bij het wachten bij de keuring.
Voor ik naar de keuring ging: V-Power 95 getankt. Toen de tank halfvol was (vanochtend) injectiereiniger erbij gekieperd. 20km gereden naar de keuring, 20minuten in de rij gestaan. Heb ik te kort gereden dat de injectiereiniger niet goed z'n werk kon doen?
CO 1,4%
Lambda te hoog.
Waar ik zelf aan denk: nòg een flesje injectiecleaner erbij op een kwart tank, flink doorgassen en morgenochtend om 7u als eerste bij de poort van de keuring te staan.
Iemand nog ideeen? Lambda kapot ofzo?
Thanks.
Betreft een '95-er 1.8i Peug.306