Merk: peugeot
Type: 306
Carrosserie: 3 deurs cabrio
Kleur: blauw
Interieur: zwart leer
Bouwjaar:1998 (november)
Kenteken: Belgische auto
Motor: 1.6
Vermogen:
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld
KM-stand: volgt
APK geldig tot: geen
Opties: airco, airbags
Vraagprijs: € 950
Omdat ik niet aan m’n projectauto toekom en de auto vèèl te goed is om zo maar weg te doen bied ik haar hier aan.
Aan deze (Belgische) auto is 2 jaar geleden voor € 2700 (!) verspijkerd en daarna is ze buiten weggezet. Gelukkig heeft ze nog regelmatig gelopen. De blanke lak op motorkap en kofferbak was daardoor slecht, en het achterraampje ondoorzichtig.
Maar: nieuwe smetteloze motorkap zit er inmiddels al op! Kofferbak moet nog.
Wat aan deze auto verspijkerd is door de vorige eigenaar is onwaarschijnlijk en alle rekeningen zijn erbij.
Ik licht eea graag toe in een pb.
Voor nu moeten er vier nieuwe banden op.
Ook moet de (nieuwe!) uitlaat nagedraaid worden: sist nu. Slecht gemonteerd, meer niet.
Km-stand plm 140.000 km
Type: 306
Carrosserie: 3 deurs cabrio
Kleur: blauw
Interieur: zwart leer
Bouwjaar:1998 (november)
Kenteken: Belgische auto
Motor: 1.6
Vermogen:
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld
KM-stand: volgt
APK geldig tot: geen
Opties: airco, airbags
Vraagprijs: € 950
Omdat ik niet aan m’n projectauto toekom en de auto vèèl te goed is om zo maar weg te doen bied ik haar hier aan.
Aan deze (Belgische) auto is 2 jaar geleden voor € 2700 (!) verspijkerd en daarna is ze buiten weggezet. Gelukkig heeft ze nog regelmatig gelopen. De blanke lak op motorkap en kofferbak was daardoor slecht, en het achterraampje ondoorzichtig.
Maar: nieuwe smetteloze motorkap zit er inmiddels al op! Kofferbak moet nog.
Wat aan deze auto verspijkerd is door de vorige eigenaar is onwaarschijnlijk en alle rekeningen zijn erbij.
Ik licht eea graag toe in een pb.
Voor nu moeten er vier nieuwe banden op.
Ook moet de (nieuwe!) uitlaat nagedraaid worden: sist nu. Slecht gemonteerd, meer niet.
Km-stand plm 140.000 km
![[Afbeelding: 6CD57C710AB644F5A03F33C278CB6DE9_zpsgcg6-1.jpg]](https://www.306forum.nl/images/imported/2018/11/6CD57C710AB644F5A03F33C278CB6DE9_zpsgcg6-1.jpg)