Bedankt, maar hij kon me ook niet helpen ook Bart Ebben in malden niet uiteindelijk een reparatiesetje op ali expres besteld voor €23,00 en alles werkt weer na een middagje klussen.
Basje schreef:Bedankt, maar hij kon me ook niet helpen ook Bart Ebben in malden niet uiteindelijk een reparatiesetje op ali expres besteld voor €23,00 en alles werkt weer na een middagje klussen.
Fijn dat 't in ieder geval weer werkt nu!
Mini Cooper 1.5t - Station - grijs 306 1.4 8v 5drs - blauw
@lariekoek: zou jij in je reactie’s svp voortaan kunnen klikken op ‘plaats bericht’ onder het reactievak ipv op ‘Snel reageren op dit bericht’?
Zoals jij het nu doet citeer je namelijk telkens het voorgaande bericht en da’s meestal onnodig. Thx! 👍🏻
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 12_1_4 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/12.0 Mobile/15E148 Safari/604.1
higgy schreef:@lariekoek: zou jij in je reactie’s svp voortaan kunnen klikken op ‘plaats bericht’ onder het reactievak ipv op ‘Snel reageren op dit bericht’?
Zoals jij het nu doet citeer je namelijk telkens het voorgaande bericht en da’s meestal onnodig. Thx!
Ik denk dat Lara reageert via de "Met citaat reageren" knop. De "Snel reageren" knop genereert geen citaat.
@Lariekoek, wat Higgy bedoeld is als je reageert op de laatste eh... reactie :D, dan hoef je niet te citeren.
If you play music loud enough, the demons will stay away
Nou doen jullie het zelf ook, schavuiten ;)
Anyway, ik ben inderdaad gewend van andere fora om de 'met citaat reageren'-knop te gebruiken als je op een specifieke reactie reageert (of op mobiel inderdaad de 'snel reageren' knop). Zal 't hier wel achterwege laten als mijn reactie de eerstvolgende is. :)
Mini Cooper 1.5t - Station - grijs 306 1.4 8v 5drs - blauw