Hallo iedereen allereerst zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Jordy Koetsier sinds zaterdag 16-01 trotse eigenaar.
Van een Peugeot 306 sr1.4 sedan uit 1997 deze heb ik gekocht van eerste eigenaar.
Zelf ben ik altijd een trotse nissan 100nx rijder geweest maar omdat deze.
Aardig aan het eind van zijn latijn was en dus op stalling moest voor restauratie.
Heb ik de peugeot gekocht en ik moet eerlijk toegeven hij rijd verbazingwekkend lekker.
Voor het feit dat ik sinds ik mijn rijbewijs heb alleen maar in een klasieke sport auto gereden heb.
Ook het luxe van het interieur doen mij zeker goed.
Dus al met al geen spijt dat ik naar een 306 ben gegaan.
Het volgende is sinds een paar dagen als ik de auto start .... pincode ingevoerd.
Begint mijn airbag lampje te knipperen na 5 min brand hij constant.
Ik vroeg mij af of jullie toevallig weten waaraan dit zou kunnen liggen.
Omdat ik zelf totaal geen verstand heb van een peugeot 306.
met name omdat ik uit een auto kom die niet eens 1 airbag had.
heb wel een en ander geprobeerd op te zoeken op het internet maar word er niet echt wijzer uit.
wel is mij opgevallen dat bij de plaat van de bijrijders airbag links onder iets omhoog staat.
En ik kan hem ook een stukje verder openen ( zit wel vast ).
aibag is ook nog nooit uitgeklapt.
Zal dit gewoon simpel een storing kunnen zijn of is er mogelijk zelfs een airbag aan vervanging toe.
En zo ja is een goede airbag van de sloop dan ook goed gekeurd of moet ik deze oficieel laten plaatsen.
Mocht de info over de auto niet helemaal kloppen dan hier het kenteken voor de extra nodige info RF-RR-24
Ik ben Jordy Koetsier sinds zaterdag 16-01 trotse eigenaar.
Van een Peugeot 306 sr1.4 sedan uit 1997 deze heb ik gekocht van eerste eigenaar.
Zelf ben ik altijd een trotse nissan 100nx rijder geweest maar omdat deze.
Aardig aan het eind van zijn latijn was en dus op stalling moest voor restauratie.
Heb ik de peugeot gekocht en ik moet eerlijk toegeven hij rijd verbazingwekkend lekker.
Voor het feit dat ik sinds ik mijn rijbewijs heb alleen maar in een klasieke sport auto gereden heb.
Ook het luxe van het interieur doen mij zeker goed.
Dus al met al geen spijt dat ik naar een 306 ben gegaan.
Het volgende is sinds een paar dagen als ik de auto start .... pincode ingevoerd.
Begint mijn airbag lampje te knipperen na 5 min brand hij constant.
Ik vroeg mij af of jullie toevallig weten waaraan dit zou kunnen liggen.
Omdat ik zelf totaal geen verstand heb van een peugeot 306.
met name omdat ik uit een auto kom die niet eens 1 airbag had.
heb wel een en ander geprobeerd op te zoeken op het internet maar word er niet echt wijzer uit.
wel is mij opgevallen dat bij de plaat van de bijrijders airbag links onder iets omhoog staat.
En ik kan hem ook een stukje verder openen ( zit wel vast ).
aibag is ook nog nooit uitgeklapt.
Zal dit gewoon simpel een storing kunnen zijn of is er mogelijk zelfs een airbag aan vervanging toe.
En zo ja is een goede airbag van de sloop dan ook goed gekeurd of moet ik deze oficieel laten plaatsen.
Mocht de info over de auto niet helemaal kloppen dan hier het kenteken voor de extra nodige info RF-RR-24