Goedenavond!
Ik heb sinds de aankoop van mijn 306 al een toerenteller en oliedrukmeter die niets doen, sinds kort begint ook de brandstofmeter kuren te vertonen.
Deze gaat van volledig vol naar halfvol, naar kwartvol in een rit van 10 min, om vervolgens weer op vol te staan.
De km-teller en temp meter doen het nog steeds perfect.
Heb al enkele topics gelezen op dit forum en andere fora waarin de bedrading bij de radiator de boosdoener was, deze heb ik visueel geinspecteerd en er lijkt niks mis mee te zijn.
Is er een andere plek(ecu, sensoren, etc.) waar ik nog kan kijken naar kabel-breuken, slecht contact etc?
Ook heb ik de tellerbak begin dit jaar al een keer los gehad, leek prima in orde, evenals de kabels naar de tellerbak.
Ik ga in iedergeval nog even kijken of ik ergens een extra massa-kabel kan bevestigen.
Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over deze 'storing'.
Bedankt!
Ik heb sinds de aankoop van mijn 306 al een toerenteller en oliedrukmeter die niets doen, sinds kort begint ook de brandstofmeter kuren te vertonen.
Deze gaat van volledig vol naar halfvol, naar kwartvol in een rit van 10 min, om vervolgens weer op vol te staan.
De km-teller en temp meter doen het nog steeds perfect.
Heb al enkele topics gelezen op dit forum en andere fora waarin de bedrading bij de radiator de boosdoener was, deze heb ik visueel geinspecteerd en er lijkt niks mis mee te zijn.
Is er een andere plek(ecu, sensoren, etc.) waar ik nog kan kijken naar kabel-breuken, slecht contact etc?
Ook heb ik de tellerbak begin dit jaar al een keer los gehad, leek prima in orde, evenals de kabels naar de tellerbak.
Ik ga in iedergeval nog even kijken of ik ergens een extra massa-kabel kan bevestigen.
Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over deze 'storing'.
Bedankt!