Kom nu toch ook maar eens met een vraag;
Het valt mij op dat mijn TU blokje van die dagen heeft dat hij geen zin heeft om onder de 1100 rpm stationair te draaien. Hij blijft dan dus exact op de 1100 rpm hangen (zowel tijdens korte als lange ritten), verder loopt hij wel heel stabiel.
Zet ik hem dan uit en wacht ik heel even (zeg 20 sec) en start ik hem dan weer dan is er niks meer aan de hand en loopt hij gewoon weer netjes 950 rpm en dat blijft hij dan ook gewoon doen (maakt niet uit hoe lang de rit dan ook is).
Stappenmotor kan ik al door strepen die is ongeveer een week oud (en dit deed hij voor de nieuwe stappenmotor ook al wel alleen dan was hij wel instabiel).
Massa punten zijn 100% in orden, heb ik onlangs allemaal los gehad en opgeschuurd en vervolgens door gemeten. De weerstand vanaf de motor (dus niet het massapunt op de bak) naar de accu of zelfs naar chassis is nihil en is verwaarloosbaar.
Vacuum slangen lijken goed te zijn (ik zie geen scheurtjes oid en de motor reageert ook niet zodra ik er remreiniger over spuit).
Luchtfilter is vrij schoon en in mijn ogen kan deze nog prima.
Bougies heb ik er nog niet uit gehad maar mijn gevoel zegt dat hier het probleem niet in zit (aangezien hij verder goed loopt).
Brandstoffilter is voor zover mij bekend ook al in jaren niet vervangen alleen heb ik wederom het gevoel dat dit ook niet het probleem kan zijn gezien hij verder prima loopt.
Iemand dit al eens gehad?
Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0; SAMSUNG SM-G900F Build/LRX21T) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/2.1 Chrome/34.0.1847.76 Mobile Safari/537.36
Het valt mij op dat mijn TU blokje van die dagen heeft dat hij geen zin heeft om onder de 1100 rpm stationair te draaien. Hij blijft dan dus exact op de 1100 rpm hangen (zowel tijdens korte als lange ritten), verder loopt hij wel heel stabiel.
Zet ik hem dan uit en wacht ik heel even (zeg 20 sec) en start ik hem dan weer dan is er niks meer aan de hand en loopt hij gewoon weer netjes 950 rpm en dat blijft hij dan ook gewoon doen (maakt niet uit hoe lang de rit dan ook is).
Stappenmotor kan ik al door strepen die is ongeveer een week oud (en dit deed hij voor de nieuwe stappenmotor ook al wel alleen dan was hij wel instabiel).
Massa punten zijn 100% in orden, heb ik onlangs allemaal los gehad en opgeschuurd en vervolgens door gemeten. De weerstand vanaf de motor (dus niet het massapunt op de bak) naar de accu of zelfs naar chassis is nihil en is verwaarloosbaar.
Vacuum slangen lijken goed te zijn (ik zie geen scheurtjes oid en de motor reageert ook niet zodra ik er remreiniger over spuit).
Luchtfilter is vrij schoon en in mijn ogen kan deze nog prima.
Bougies heb ik er nog niet uit gehad maar mijn gevoel zegt dat hier het probleem niet in zit (aangezien hij verder goed loopt).
Brandstoffilter is voor zover mij bekend ook al in jaren niet vervangen alleen heb ik wederom het gevoel dat dit ook niet het probleem kan zijn gezien hij verder prima loopt.
Iemand dit al eens gehad?
Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0; SAMSUNG SM-G900F Build/LRX21T) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/2.1 Chrome/34.0.1847.76 Mobile Safari/537.36