========== Post samengevoegd op 13:57 ========== De vorige post was op 13:46 ==========
[/COLOR]Nou ik krijg het maar niet voor elkaar om de foto's op het forum te zetten. Heb een samsung tablet. Kan ze kiezen dat lukt we. Uploaden ookl maar dan ?? Wil iemand mij helpen daarbij?
Handigste is je plaatjes uploaden naar bijv. photobucket of een andere site waar je plaatjes kunt parkeren.
Vervolgens kopieer je van die site van de foto die je wilt plaatsen de zgn 'direct link'
Die link zet je hier in je bericht, en de link laat je voorafgaan door [ img ] [ /img ]
Uploaden bijlage: [bestand selecteren] En als je alles er heb staan, klikken op [uploaden] rechts onderin de upload kader. Als de afbeelding geupped zijn dan kun je dat venster sluiten en bericht plaatsen.
zo de foto's staan erop.
Auto heb ik nu een week . Bijna alles werkt. behalve de ventilatieknop op het dashboard. die draait door. Airo moet bijgevuld worden. En er is een olielekkage.
Kap is vrij nieuw
Welkom op het Forum wat een mooie auto, zo komen er in ene veel R.G op het Forum misschien een nieuwe club naast die blauwe ?:p Veel en vooral open rijplezier :D:D
1e auto Peugeot Expert 2.0 Hdif 2008 velgen arctique 17"
2e auto Peugeot 308 CC 1.6 THP 2010. sportpack, velgen Lincancabur 18"
auto Peugeot 306 1.6 cabrio 1998 blauw/ verkocht 5-2017