Nog geen 10 minuten werk. Tip, ga over de bestuurdersstoel liggen met je hoofd onder het dashboardkastje. Benen naar buiten laten bungelen. Dat was voor mij het makkelijkst met 1.9m lengte.

Oud en nieuw naast elkaar:


De nieuw ligt onder ander hoek i.v.m. het aansluitsyuk voor afwatering welke bij de oude ontbrak.

Allereerst moet je de plaat onder de motor weg nemen. Deze zit aan de zwarte buis geklikt. Daarna zie je het volgende:




Rechts is dus de kachelmotor. Deze zit met de welbekende torx (TX20 uit m'n hoofd) vast. Duidelijk zichtbaar op de volgende foto:



Als die los zijn (die achter de buis is het lastigste) en de stekker is los, dan moet je de motor iets draaien en kun je 'm er uit laten vallen.

Bij monteren de kachelmotor niet aan de fan vast pakken! En ook voorzichtig weer terug plaatsen. Je moet 'm iets er in draaien.

Torxjes weer vast, stekker er in, en testen!

========== Post samengevoegd op 11:22 ========== De vorige post was op 10:51 ==========

Zie nu de dat de foto's van het onderaanzicht (die met de kabels en van eerste blik op kachelmotor) in spiegelbeeld zijn... Kachelmotor zit aan de kant van de middenconsole.