Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 15 van 24

Onderwerp: Verliest vermogen tijdens het rijden en valt dan stil

  1. Naar Boven | #1
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2018
    Laatst Online
    28-06-18 om 16:42
    Locatie
    Sappemeer
    Leeftijd
    27
    Berichten
    4
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 306 Station
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar
    2000

    Vrouw Gebruiker komt uit: Nederland Topic: Verliest vermogen tijdens het rijden en valt dan stil

    Geld inzamelen voor Joey zijn rolstoelbus
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier op het forum en heb sinds 2 weken een probleem met mijn 306.

    Nadat ik er al ruim een uur mee had gereden, in normale omstandigheden, begon mijn auto opeens wat in te houden.
    Dat je het gevoel hebt dat je in een wat te laag toerental zit en even gas bij moet geven om daar weer uit te komen. Na dit probleem enkele kilometers te hebben gehad, reed ong. 90km per uur, achter een vrachtwagen, 5de versnelling, +- 2200 toeren, viel ineens alle vermogen weg. Alle meters klapte naar 0 en ik kon niks meer, behalve de auto uit laten rollen.

    De auto blijft wel voorzien van stroom, aangezien zowel de verlichting als de radio wel aan bleven staan. De auto sloeg pas af toen hij volledig stil stond. Ook gingen toen pas lampjes branden, voor mijn gevoel waren dit gewoon alle lampjes die gaan branden als een auto afslaat.

    ANWB erbij, kapotte massadraad. Nieuwe erop en hij zou het weer moeten doen. 20 kilometer was dit het geval en toen op de snelweg, 120 km p/u, begon weer het terugvallen, ik zag de toerenteller ook steeds ineens even wegvallen en dan met een flinke dot gas bij weer omhoog schieten, snel de afrit genomen voordat hij weer stil zou vallen. Aan het eind van de afrit op de vluchtstrook gezet en weer ANWB erbij.

    De ANWB kon niks ontdekken, elke keer als zij erbij komen start de auto ook gewoon en kun je er ook weer mee gaan rijden.
    Ditmaal is de mapsensor schoongemaakt en wat bijgebogen zodat hij goed contact zou maken.

    ANWB achter mij aangereden tot mijn bestemming, weer ong. 15 km. Geen problemen gehad onderweg.

    Even later moet ik weer ergens anders heen en na ong. 20 km, poef alle vermogen weg en de rode lampjes van stop gaan branden, wel bleef de auto weer stroom krijgen, naar de berm gestuurd en hem daar vervolgens zelf uitgezet. Dit keer heeft hij niet van te voren ingehouden. Reed 80km p/u, 5de versnelling.

    Weer ANWB erbij, uitgelezen, hij gaf wel meerdere foutcodes volgens deze man, maar geen ?recente? en/of relevante voor dit probleem.
    Maar hij begreep ook mijn verzoek voor een berger, aangezien ik nog 1,5 uur naar huis moest rijden en dat nu niet meer zag zitten met deze auto.

    Auto naar mijn garage laten brengen, ze geven aan wat dingen schoongemaakt te hebben en alle foutcodes er uit te hebben gehaald.
    Hun hebben er een half uur in gereden en geen problemen gehad, zeggen ze.

    Afijn, ik zaterdag met de auto weer rijden, ben ondertussen alle vertrouwen kwijt in deze auto, en ja hoor, voel hem al wat stotteren in de straat, aan het eind van de straat viel hij bijna uit, rode lampjes begonnen te branden, bult gas bijgegeven en toen bleef hij draaien. Voornamelijk maar in hoog toerental gereden, gas bij gaan geven terwijl de koppeling nog moest opkomen, om laag toerental maar te voorkomen, omdat ik steeds het gevoel heb dat hij weer stil gaat vallen.

    En nu heeft mijn vader er van de week ook even in gereden, en zelfs bij het achteruit het parkeervak uit, voelde je al een keer de aarzeling/hapering. Bij een rondje door de straat voelde ik hem al meerdere keren weer gaan haperen en mijn vader dan ook verzocht niet de weg op te gaan maar de auto weer te parkeren.


    Het gebeurt steeds bij een laag toerental, volgens mijn vader kan het te maken hebben met onvoldoende brandstof toevoer.

    Kan dit een sensor zijn?
    Zou het een spanningsprobleem kunnen zijn, aangezien de verlichting en de radio wel aan blijven staan?

    Ik had al wel enige tijd het gevoel dat de auto wat inhield, snel optrekken was er niet bij, tot hij (gok ik) boven de 3000 toeren zat, dan ineens schoot ie gewoon weer vooruit, terwijl voorheen kon ik iedereen er wel uittrekken bij het stoplicht bijvoorbeeld. Inhalen was niet leuk meer (bijna eng) omdat hij gewoon niet op trok.
    Ik weet niet of hier een verband tussen kan zitten.

    Waar zouden we het beste mee kunnen beginnen wat betreft controleren?
    Mijn vader is zelf redelijk handig met auto's.

    Helaas ben ik maar een student en vind ik het deze (voor mij nu onbetrouwbare auto) niet waard om er nog honderden euro's in te gaan steken, op de gok of hij het daarna weer normaal gaat doen.

  2. Naar Boven | #2
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    15-10-19 om 14:36
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.367
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Eerst maar eens beginnen met uitlezen en hier de foutcodes neer zetten. Dan kunnen we je inhoudelijk verder helpen. Dit kan van alles zijn. Persoonlijk denk ik aan een defecte lambdasonde, maar dat is een hele wilde gok zonder foutcodes.

    Daarnaast ben ik wel benieuwd wanneer de auto voor het laatst een echte goeie grote beurt heeft gehad. En daarmee bedoel ik;

    - Olie vervangen
    - Oliefilter
    - Luchtfilter
    - Brandstoffilter
    - Bougies
    En evt. Bobine/Bougiekabels
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  3. Naar Boven | #3
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Online
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 13:45
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.522
    Topics
    248
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Kan inderdaad van alles zijn.

    Bij onze 207 (zelfde klachten) waren het een bougie die los zat en iets van gasklephuis dat schoon gemaakt moest worden. Maar wat Ferdinand zegt is ook heel aannemelijk.

    Wanneer is de laatste grote onderhoudsbeurt geweest? Is het benzinefilter niet aan vervanging toe?

    Uit laten lezen door de Peugeot garage (en niet een andere onafhankelijke) zal al veel informatie geven.
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2018
    Laatst Online
    28-06-18 om 16:42
    Locatie
    Sappemeer
    Leeftijd
    27
    Berichten
    4
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 306 Station
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar
    2000

    Vrouw Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Garage geeft aan dat alle foutcodes eruit zijn nu.

    Grote beurt durf ik zo niet te zeggen, ik heb de auto nu 2 jaar in mijn bezit en in die tijd hebben we eigenlijk alleen dingen vervangen als dat nodig was.

    Zouden de onderdelen die jij noemt een reden kunnen zijn voor het vermogen verlies?

    Het aparte vind ik namelijk dat het niet constant is dat dit probleem aanwezig is.

  6. Naar Boven | #5
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Online
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 13:45
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.522
    Topics
    248
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Dan zou ik 'm eerst eens een grote beurt geven:

    Engine flush (just to be sure)
    Olie en filter vervangen
    Bougies eens vervangen (hoe zien die eruit)
    Benzine filter vervangen

    Via verschillende online winkels zoals mijnautoonderdelen.nl, winparts.nl, bogijn.nl prima tegen nette prijs te bestellen zodat het niet veel hoeft te kosten.

    En dan eens kijken hoe de auto loopt.

    Houdt er ook rekening mee dat de Peugeot garage een Peugeot specifiek uitleesprogramma heeft wat andere garages en de ANWB niet heeft.
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  7. Naar Boven | #6
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2018
    Laatst Online
    28-06-18 om 16:42
    Locatie
    Sappemeer
    Leeftijd
    27
    Berichten
    4
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 306 Station
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar
    2000

    Vrouw Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Bedankt voor je reactie.

    Ik zal dit vanavond aan mijn vader voorleggen.

  8. Naar Boven | #7
    Froggie's Schermafbeelding
    Draaiorgel

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2014
    Laatst Online
    Vandaag om 13:05
    Locatie
    Etten-Leur
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.669
    Topics
    37
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1998 / TU5JP
    Kleur
    bleu de chine (M0GE)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joerymees
    Het gebeurt steeds bij een laag toerental, volgens mijn vader kan het te maken hebben met onvoldoende brandstof toevoer.
    Ik zou eens beginnen met de brandstofpomp te demonteren of preventief te vervangen incl. brandstoffilter. Pomp zit onder de achterbank. Injectors reinigen.
    1e auto Peugeot Expert 2.0 Hdif 2008 velgen arctique 17"
    2e auto Peugeot 308 CC 1.6 THP 2010. sportpack, velgen Lincancabur 18"
    auto Peugeot 306 1.6 cabrio 1998 blauw/ verkocht 5-2017

  9. Naar Boven | #8
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    15-10-19 om 14:36
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.367
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    2 jaar geen onderhoud.... Dat is al een aardig probleem. Zeker als er niet regelmatig mee gereden wordt of alleen kleine stukjes...

    Goede grote beurt geven, en dan verder zoeken.

    EDIT; Ik zie dat je uit Sappemeer komt? Voor een kleine vergoeding kan ik storing zoeken; ik heb uitlees apparatuur, waar ik oa de lambdawaarden ook mee kan uitlezen. Je kunt de auto ook bij me laten staan zodat ik de mogelijkheid heb om er in een later tijdstip naar te keijken cq het mogelijke probleem verder kan onderzoeken voor als het zich niet voordoet wanneer je bij me bent. PB anders even bij interesse/verdere info. Ook een grote beurt kan ik je een prima prijsje voor maken. Van een liefhebber voor een liefhebber zeg maar. Alles met originele onderdelen en Castrol olie zoals voorgeschreven.
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  10. Naar Boven | #9
    Gezellige Prater

    Status
    Offline
    Registratie
    Sep 2014
    Laatst Online
    12-10-19 om 23:40
    Locatie
    Hengelo
    Leeftijd
    45
    Berichten
    106
    Topics
    3
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    2000 / XU10J4R - AL4
    Kleur
    Gris Thallium Metallic - EVWC

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Goed advies en een goed aanbod!

  11. Naar Boven | #10
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Vandaag om 09:56
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    2 jaar geen onderhoud is sowieso een doodsteek voor een auto en TU motoren zijn daar best heel erg gevoellig voor.
    Vooral bougies (en dan vooral verkeerde bougies) geven enorm veel problemen. Dit laatste kan zelfs op langere termijn er voor zorgen dat de bobine vervroegd de geest gaat geven.

    Mijn advies (praktisch een copie/paste van eerdere reacties):
    *engine flush
    *olie
    *oliefilter
    *bougies
    *luchtfilter
    *brandstoffilter
    *kleppen stellen (inlaat 0.20mm en uitlaat 0.40mm)

    Daarnaast idd laten uitlezen dmv realtime data, dus eigenlijk gewoon rijden met de auto terwijl deze word uitgelezen.
    Zowel ferdinand als ik hebben de mogelijkheid dit te doen, ferdinand dmv een erg uitgebreide facom diagnose tool (dacht ik) en ik dmv pp2000. Bijde tools zijn prima in staat realtime data uit te lezen.
    Ik kan je dan alleen het hele onderhoudspakket niet aanbieden aangezien ik momenteel al projecten/werk te veel heb.

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  12. Naar Boven | #11
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2018
    Laatst Online
    28-06-18 om 16:42
    Locatie
    Sappemeer
    Leeftijd
    27
    Berichten
    4
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 306 Station
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar
    2000

    Vrouw Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    We hebben nu eerst een nieuwe mapsensor besteld, deze komt deze week als het goed is binnen. Aangezien dit volgens de ANWB misschien wel het probleem kon zijn en deze er ook niet zo best meer uit ziet.

    De auto wordt zeer regelmatig gebruikt en weinig kleine stukken, vooral afstanden tussen de 80 en 150 km enkele reis. Dus dat zal het probleem niet zijn.

    Ik snap dat 2 jaar zonder beurt niet goed is voor een auto, echter probeer ik zelf als student toch de auto op de weg te houden en kan ik helaas niet zomaar even geld voor een grote beurt neerleggen.

    Muschkie, we proberen het even met de mapsensor en anders neem ik contact met je op, bedankt voor het aanbod!

  13. Naar Boven | #12
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Sep 2014
    Laatst Online
    Vandaag om 08:32
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    29
    Berichten
    688
    Topics
    18
    Auto
    Peugeot 306 Sedan
    Motor
    2.0 8v
    Bouwjaar / MC
    2000 / RHY (DW10TD, 2.0 HDi)
    Kleur
    Bleu de provence

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Om het maar even heel lullig te zeggen: Dit is totaal de verkeerde manier van geld besparen, als je een auto snel om zeep wil hebben moet je er zo mee omgaan.
    Een lucht-, brandstrof- en oliefilter kosten hooguit een tientje of 2 het stuk, een paar liter olie heb je voor een habbekrats bij de action. Een nieuwe auto kost je hoe dan ook meer geld.
    Mijn advies, net zoals de anderen hierboven: Nieuwe filters en olie, nieuwe bougies, dan eens verder gaan zoeken.
    Blind onderdelen vervangen omdat het "wel eens het probleem kan zijn" kost alleen klauwen met geld en lost niks op.

  14. Naar Boven | #13
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Vandaag om 09:56
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Een volledig beurt pakketje, oftewel olie, div filters en bougies is bijna net zo duur als die MAP sensor (als je een originele hebt iig).

    Onderhoud doe je niet alleen voor het behoud van de auto maar ook voor je eigen veiligheid (en die van anderen) vergeet dat niet.

    Volgens de instructies moet bijv remvloeistof om het jaar vervangen worden. Remmen eens per jaar even los halen om eea schoon en gangbaar te houden is ook best belangrijk.

    Daarnaast is op de gok sensoren vervangen duurder dan even onderhoud laten plegen zoals ferdinand je heeft aangeboden.

    ========== Post samengevoegd op 11:37 ========== De vorige post was op 11:22 ==========

    Oh en als toevoeging, zonder map sensor zou de motor wel beroerd gaan lopen maar niet uitvallen.

    De enige sensor die direct uitvallen van de motor tot gevolg heeft is de krukas positie sensor.
    Of het wegvallen van de injector aansturing of bobine aansturing. Die aansturing word ook weer bepaald vanuit de krukas positie sensor.

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  15. Naar Boven | #14
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Online
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 13:45
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.522
    Topics
    248
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Niet om het nog eens te benadrukken maar ik wil toch even melden dat wanneer het volgende de casus is, je geen geld hebt om auto te rijden:

    Ik snap dat 2 jaar zonder beurt niet goed is voor een auto, echter probeer ik zelf als student toch de auto op de weg te houden en kan ik helaas niet zomaar even geld voor een grote beurt neerleggen.

    Je moet altijd geld opzij leggen voor reparaties. En dan echt opzij leggen en niet aankomen.

    Vorig jaar tijdens gesprek met monteur kreeg ik het volgende te horen:
    "Men heeft jaren de auto geen beurt gegeven, doorgereden terwijl er tekenen van slijtage of storing waren, etc. Allemaal omdat de reparaties te duur zouden zijn. Nu sinds twee jaar komen ze met de gebreken die door de lakse houding veel erger zijn. Veel gebreken waren makkelijk te voorkomen als de initiele klachten opgelost waren. Wij vinden het niet erg voor ons (meer werk en inkomsten) maar wel jammer voor de eigenaar van de auto."

    Bij ons is het echt: aanbeveling om iets voor de bijv. de volgende APK te vervangen. Dan gaat het meteen vervangen worden., door mijzelf. Dan heb je alle tijd om het te vervangen en als het tegen zit, zit je iig niet met de deadline van de APK/beurt. Ook geeft het de mogelijkheid om de goede maar niet te duren opties uit te zoeken.


    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  16. Naar Boven | #15
    Banderas's Schermafbeelding
    Veels te leuk hier

    Status
    Offline
    Registratie
    Sep 2009
    Laatst Online
    09-10-19 om 13:46
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    445
    Topics
    10
    Auto
    Peugeot 306 XSi
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar
    1999

    Man Gebruiker komt uit: Europa

    Als een auto te duur is kun je beter een brommer kopen.
    Ik zou toch beginnen met een beurtje geven kost je ongeveer 70 euro.
    Dat ding heeft 2 jaar geen nieuw olie, bougies en schone filters gehad.
    Alleen van apk naar apk rijden kan best lang goed gaan maar uiteindelijk zal het de levensduur verkorten.
    Heb nog wel een XSi te koop met 351.000 op de teller zonder inhoudende motor
    Leave the gun, take the cannoli.


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. 'Vermogen' valt weg
    Door ashaschoonheid in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 02-02-16, 10:12
  2. Raar geluid tijdens het rijden.
    Door bartwester in forum Onderstel
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21-03-12, 19:00
  3. vreemd probleem tijdens het rijden.
    Door The.experT in forum Electronica
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 04-10-11, 07:41
  4. Vermogen valt weg tijdens rijden.
    Door Yoghurt in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26-11-10, 12:45
  5. Uitvallen motor tijdens rijden
    Door JYU in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 25-05-09, 23:32

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.