Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 15 van 56

Onderwerp: Snelle 306 Cabriolet?

  1. Naar Boven | #1
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2017
    Laatst Online
    15-07-17 om 16:38
    Leeftijd
    27
    Berichten
    12
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 206 GTi Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    2004 / EW10
    Kleur
    EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic: Snelle 306 Cabriolet?

    Ha, eerste post hier!

    Ben liefhebber van sportieve Peugeots, en mijn huidige (en eerste) auto is nu nog even een Peugeot 106 1.4 Sport uit '98 (ja, die met het Rallye-interieur ).
    Onlangs ook mijn tweede auto gekocht (nog niet opgehaald), een 206 GTI uit 2002 met het Phase II interieur. Leek me een mooie upgrade, vooral de luxe is overweldigend na de 106 (die ook al als een van de weinige airco had, maar helaas niet werkte).

    Nu ben ik iemand die altijd wel kijkt naar nieuwe auto's en ook al lang van tevoren bedacht heeft welke auto's ooit een keer voor de deur moeten komen. De 306 Cabriolet is er zo eentje. Geweldige auto, bewust niet nu al gekocht want vind de MRB en verzekering voor nu nog wat te gortig maar het wordt hoogstwaarschijnlijk wel mijn volgende Peugeot. Wat ik alleen jammer vind, is dat hij enkel geleverd is met relatief trage motoren, die ook nog eens zuipen als een tempelier. Nu is mijn 106 achtklepper ook niet heel zuinig, maar het gaat wel lekker vooruit door het lage gewicht van 820kg. Volgens de officiële specificaties gaat zelfs een 306C met de 2.0 16v motor (praktisch hetzelfde blok als in m'n nieuwe 206 GTI) en 135pk slechts in 11 seconden naar de 100. Dat vind ik na de GTI met z'n 8.2 sec wat te weinig. Ik begrijp dat de Cabriolet vooral een cruiser / gt is die je rustiger rijdt, maar ik wil gewoon in minder dan 10 sec naar de honderd.

    De vraag is dus een beetje wat mijn opties precies zijn, hebben jullie specifieke adviezen? Een simpele chip erin kan natuurlijk, zit je op ongeveer 150pk maar vrij weinig rendement voor de 300 euro die het kost. Misschien wat andere onderdelen vervangen oid?

    Waar ik ook aan dacht, is het inbouwen van een XSI of GTI blok. Dan heb je 155 of 167 pk en dat is snel zat voor wat ik zoek. Maar ik weet helemaal niet of dat wel kan in de carrosserie van een Cabriolet. de GTI-6 heeft natuurlijk een versnelling meer, dus dat zal sowieso lastig worden. Maar goed, ik las even rond en genoeg enthousiastelingen hier, dus misschien zeggen jullie wel dat zoiets prima te doen is.

    TLDR: Hoe kan je een 306 Cabriolet wat sneller / sportiever maken? (ik heb het dus niet over optisch, daar ben ik wat minder van.)

  2. Naar Boven | #2
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    RFS of V6 inbouwen kan. Dennis Orgers heeft zelf een RFS ingebouwd en heeft nu een V6 project.

    Maar vergis je niet, een cabrio is heel wat zwaarder en tordeert meer waardoor je nooit het GTI gevoel zult krijgen. Ik heb zelf een GTI, XSI (nu met RFS, voorheen met 2.0 8v), en cabrio 1.8 16v.

    Wil je echt een snel weg gevoel in een cabrio met weinig aanpassingen, dan zou ik voor de 2.0 8v gaan. Die heeft lekker wat koppel onderin. Ik ben blij dat ik voor de 1.8 16v gegaan ben: veel vlotter tussen 2500 en 3500 toeren i.t.t. 2.0 8v maar niet zo onzuinig als een 2.0 16v of RFS. Want als zuinigheid ook mee telt, vergeet dan een motorupgrade.

    Theo heeft ook ervaring met de 1.8 16v en RFS, hij kan dit denk ik wel beamen.

    B.t.w.: sneller blok inbouwen is niet alleen dat, ook de remmen en aandrijfassen moeten ge-upgrade worden.
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  3. Naar Boven | #3
    Ron
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Jan 2015
    Laatst Online
    17-08-19 om 16:23
    Berichten
    529
    Topics
    25
    Auto
    Peugeot 306 Station
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    2002 / XU10J4RS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Er zijn genoeg 205 en 306 cabrio's in omploop met een motorswap. Ik denk dat bijna niets nog niet gedaan is. Dus ook T16's (XU10J4TE's) met 220+ Pk. Wat mij persoonlijk een mooie swap lijkt voor een 306 cabrio is een EW10J4RS, maar dat is wel wat meer werk dan de 'normale' XU swaps. Wat betreft een simple swap: koop een 1.8 16v en je hangt er zo een RFS in.

    Chip zou ik nooit doen, daar lever je meestal vermogen op in.

    De versnelling meer van de GTi6 is niet echt een probleem. Als je het stuurhuis van de GTi6 ook overneemt beperk je de lock bij het naar rechts sturen en loopt er niets aan.

    Overigens wat Joep zegt: met de motorswap alleen ben je er nog niet. Zorg ook voor onderstel, remmen, etc. Het veiligheidsaspect is erg belangrijk zeker in een cabrio.

  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    Hicoly's Schermafbeelding
    Forum Verslaafd

    Status
    Offline
    Registratie
    Apr 2014
    Laatst Online
    Gisteren om 21:57
    Leeftijd
    41
    Berichten
    1.182
    Topics
    40
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1999 / XU10J4R / RFV
    Kleur
    Rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Als ik ga upgraden begin ik andersom;
    Ik zorg eerst voor aanpassingen in het onderstel en remmen etc. Brembo remmen van een 406 V6 voldoen bv prima.
    Daarna ga ik me richten op evt een ander blok. V6 heeft daarbij wel mijn voorkeur.

    Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 10_3_2 like Mac OS X) AppleWebKit/603.2.4 (KHTML, like Gecko) Version/10.0 Mobile/14F89 Safari/602.1
    Preview

    Ik pròbeer mensen echt te helpen met eigen ervaring.
    (schermafbeelding met dank aan Car2oonz)

  6. Naar Boven | #5
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    W.b.t. RFS swap:

    Zo ver ik weet zijn de 2.0 8v, 1.8 16v, en 2.0 16v zo te swappen voor een RFS.

    Frank van der Rest had een cabrio met T16 blok idd.

    RFS kan ook met Xsara VTS 5bak, dan heb je het probleem van aanlopen niet. Al zou ik toch liever de 6bak willen hebben.

    ========== Post samengevoegd op 09:06 ========== De vorige post was op 08:47 ==========

    Pwoah, dat klinkt wel lekker:

    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  7. Naar Boven | #6
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    24-07-19 om 13:52
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.363
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Een 2.0Turbo is ook nog een prima optie. Veel koppel, makkelijk naar 180 PK te brengen, maar nogmaals; kijk dan niet naar het verbruik... Een cabrio is veel zwaarder als een GTi, dus de rijeigenschappen zijn totaal anders.
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  8. Naar Boven | #7
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Idd. Dat merk ik ook. Je voelt dat je met veel meer gewicht onderweg bent in de cabrio.

    Dus waarom niet beiden: GTI en een Cabrio. Kun je lekker afwisselen en is waarschijnlijk nog goedkoper dan een motorswap ook!
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  9. Naar Boven | #8
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 22:34
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.880
    Topics
    129
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Mijn ervaring mbt de volgende motoren (1.8 16v/2.0 16v [132 & 167 pk])

    De 1.8 16v is een erg leuk (niet super snelle maar snel genoeg) motorblok, persoonlijk lijkt het mij de meest ideaale motor voor een cabrio.

    Wbt de 2 2.0 16v motoren valt mij het volgende heel erg op, de 132pk is onderin niet veel (of eigenlijk bijna niet) slomer dan de 167pk versie.
    Pas in het hoger toeren gebied zul je het verschil in vermogen gaan vernemen.
    Dus een rfs (167pk) motor in een cabrio lijkt mij puur op dat vlak al geen logische keuze.

    Wbt de 6 bak, zo'n extra versnelling is heel leuk maar uiteindelijk draai je bij 100km/h nog altijd rond de 3000rpm en dat doe je met de 5 bak ook.

    Wbt verbruik, wil niet zeggen dat de 2.0 16v motoren super onzuinig zijn maar je moet je wel iets meer bewust zijn van wat je rechter voet doet tov de 1.8 16v motor. De 1.8 16v lokt in toeren jagen niet echt uit. De rfs is ver uit het ergste, ik merk heel erg aan mijzelf dat ik me behoorlijk moet inhouden als ik daar mee rond rij want die rijdd gewoon het prettigste (en klinkt ook gewoon geweldig) hoog in toeren.

    Dus wat ik persoonlijk zou doen is het volgende: de 206 gti mooi voor dagelijks gebruik en er een cabrio naast voor het mooie weer. Zou me persoonlijk bij de cabrio niet eens druk maken om een swap, al klinkt het misschien allemaal heel leuk maar een hoog toerig blok komt in een cabrio toch niet tot zijn recht.
    Enige swap optie die voor mij zou overblijven is de XU10J2TE (2.0 8v turbo ct), die laat zich laag in toeren juist weer heel mooi rijden.


    Oh en dan nog even over of de motor van een 206 gelijk is aan die van een 306;
    Absoluut niet, in de 206 hangt een EW10 en in de 306 een XU10 en dat maakt een wezelijk verschil.
    De gewone EW10 motor is er ook in 2 verschillende motorvermogens (als ik mij niet vergis 132pk en 137pk), daarnaast heb je nog een 170pk versie.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36
    Laatst gewijzigd door TvH; 13-06-17 om 10:36.

  10. Naar Boven | #9
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2017
    Laatst Online
    15-07-17 om 16:38
    Leeftijd
    27
    Berichten
    12
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 206 GTi Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    2004 / EW10
    Kleur
    EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Dank voor jullie reacties, veel nieuwe info voor mij. Dit is voor mij echt oriëntatie trouwens, er is nog niets besloten

    Voor de beeldvorming, hoeveel kost een GTI / RFS motor eigenlijk? En de XSi/ S16 motor is dat niet wat? Toch 155pk ook.

    Dat de 206en en nieuwere Peugeots EW ipv XU motoren hebben wist Ik, maar ook wel gelezen dat EW meer een doorontwikkeling is dus veel zelfde componenten.

    Zo'n 2.0 8v blok vind ik denk ik toch wat te oud, het gaat mij er meest om dat de Cabrio vergeleken met de 206 GTI niet enorm veel trager is, want dat past imo niet bij het fraaie sportieve uiterlijk.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; SAMSUNG SM-G935F Build/NRD90M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/5.4 Chrome/51.0.2704.106 Mobile Safari/537.36

  11. Naar Boven | #10
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Voor een goede RFS i.c.m. versnellingsbak ben je tegenwoordig rond de 1000 euro kwijt.

    Een S16 blok is goedkoper, maar ook gevoeliger voor defecten.

    RFS is gewoon super betrouwbaar. Vraag me alleen af of het inderdaad het gewenste effect geeft in een cabrio.

    2.0 TCT is dan miss. geschikter i.v.m. koppel. Is wel gebaseerd op de 2.0 8v als ik me niet vergis.

    Als ik een snellere cabrio had willen hebben, dan zou ik voor een 2.0 8v met lage km stand gaan. Als je een zwarte vind, kan ik zelfs ervoor zorgen dat je er een phase 3 front op kunt zetten
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  12. Naar Boven | #11
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 22:34
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.880
    Topics
    129
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    De xsi motor is gewoon een 2.0 8v of 16v (16v heeft 132pk, 8v weet ik zo niet).

    Dus dan moet je al gaan zoeken naar een S16 motor (die zie je niet veel meer), maar die zijn problematischer dan de overige 2.0 16v motoren.

    Een rfs met onbekende geschiedenis e.d. gaat al voor €600 tot €800, als je er eentje vind in aantoonbaar goed staat mag je wel aan €1000 tot soms €1400 denken.

    De 2.0 16v cabrio is trouwens niet heel erg veel trager dan de 206 gti.

    Verwacht niet dat de 306 cabrio een bochten machine is of eentje om lekker sportief over de langweggetjes te scheuren want dat kun je met zo'n cabrio wel vergeten.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    ========== Post samengevoegd op 14:59 ========== De vorige post was op 14:56 ==========

    Als het dat laatste is waar jij naar op zoek bent wil ik je toch een MX5 aanraden.
    Denk dat de 1.8 16v mx5 zelfs sneller is dan een 206 gti.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  13. Naar Boven | #12
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    8v heeft 121 of 122 pk. Afhankelijk van bouwjaar.

    ========== Post samengevoegd op 15:07 ========== De vorige post was op 15:05 ==========

    B.t.w.:

    Nu is mijn 106 achtklepper ook niet heel zuinig
    Ik heb ook een 1.4 8v gereden, die was verdomde zuinig. Zelfs bij flink doorrijden nog met gemak 1:15. Met klein beetje moeite haalde dat bakkie 1:20.


    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  14. Naar Boven | #13
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2017
    Laatst Online
    15-07-17 om 16:38
    Leeftijd
    27
    Berichten
    12
    Topics
    1
    Auto
    Peugeot 206 GTi Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    2004 / EW10
    Kleur
    EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk Berichten
    Voor een goede RFS i.c.m. versnellingsbak ben je tegenwoordig rond de 1000 euro kwijt.

    Een S16 blok is goedkoper, maar ook gevoeliger voor defecten.

    RFS is gewoon super betrouwbaar. Vraag me alleen af of het inderdaad het gewenste effect geeft in een cabrio.

    2.0 TCT is dan miss. geschikter i.v.m. koppel. Is wel gebaseerd op de 2.0 8v als ik me niet vergis.

    Als ik een snellere cabrio had willen hebben, dan zou ik voor een 2.0 8v met lage km stand gaan. Als je een zwarte vind, kan ik zelfs ervoor zorgen dat je er een phase 3 front op kunt zetten
    Snel is die 2.0 8v gewoon niet, denk dat een 16v DOHC wel het uitgangspunt is om beetje vooruit te komen. Dat 2.0 Turbo blok uit de 405 ken ik eigenlijk niet, denk vrij zeldzaam?

    Zit er veel verschil tussen die 2.0 blokken dan? Is mogelijk een 135pk blok door wat andere componenten gelijkwaardig aan een RFS te krijgen?

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; SAMSUNG SM-G935F Build/NRD90M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/5.4 Chrome/51.0.2704.106 Mobile Safari/537.36

  15. Naar Boven | #14
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Gisteren om 20:43
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.421
    Topics
    242
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Ervaring met een 2.0 8v heb je dus niet.

    2.0 16v is niet (zo maar) om te bouwen naar RFS.

    T16 blok kost wel paar 1000 euro.

    Mijn advies: ga gewoon eens met een cabrio rijden. Waarden op papier zeggen niks over snelheidsbeleving in praktijk.
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  16. Naar Boven | #15
    SoundBlaster's Schermafbeelding
    Master in MDF

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2011
    Laatst Online
    Gisteren om 19:03
    Berichten
    3.735
    Topics
    46
    Auto
    Peugeot 306 XSi Belfort Hatchback
    Motor
    2.0 8v
    Bouwjaar
    1997
    Kleur
    M0NQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    De 2.0 8v 122 en de 2.0 16v 135 verschillen niet zoveel in prestaties. De 8v heeft gewoon een langere adem ten opzichte van de 16v.
    En wat betreft mogelijkheden, als je genoeg geld hebt dan kan alles.
    If you play music loud enough, the demons will stay away


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. Meeting bij De Snelle Leeuw 14/9
    Door higgy in forum Meeting Talk
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 15-09-14, 19:29
  2. "snelle" diesel onderdelen in 12-voud...
    Door Muschkie in forum Huiskamer
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 22-03-12, 16:33
  3. snelle chip
    Door leeroy scheffer in forum Algemene Discussie
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 16-10-11, 22:32
  4. Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.