Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 15 van 37

Onderwerp: Motor uitlezen die afslaat m.b.v. pp2000

  1. Naar Boven | #1
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Question Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic: Motor uitlezen die afslaat m.b.v. pp2000

    Geld inzamelen voor Joey zijn rolstoelbus
    Hallo na een vrij lange periode wachten en sleutelen open ik nu maar weer een nieuw topic. De auto is inmiddels onberijdbaar geworden, maar ik heb nu wel eindelijk het uitlees apparaat waarmee ik hopelijk het euvel kan opsporen en hopelijk eens en voor allemaal oplossen. Als ik dit nu niet snel kan oplossen dan ben ik genoodzaakt mijn geliefde cabrio weg te doen en inruilen voor iets beters.
    Hier heb ik maar eens een filmpje gemaakt van hoe het blok nu reageert

    Wat ik er tot nu toe aan heb gedaan:
    • nieuw luchtfilter
    • bobine
    • bougies
    • gasklephuis
    • benzinefilter
    • extra massa
    • bougie kabels
    • MAPsensor
    • stappenmotor
    Natuurlijk heb ik er meer aan gedaan maar motortechnisch is dit denk ik wel wat een rol had kunnen spelen.
    Hij gaat gewoon gaandeweg naarmate de tijd verstrijkt achteruit. Nu durf ik er niet eens een kort stukje mee te rijden en komt de APK om de hoek kijken, ik vermoed dat alles in orde is maar de uitlaatgassen test ???
    Waar ik nu mee zit is dat ik maar gedeeltelijk verbinding met de auto krijg. Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord ingeven om verder te gaan, deze heb ik niet behalve "scary01" na het een en ander te hebben gelezen hier op het forum lijkt het er op dat ik alles weer van de computer moet uitvegen en opnieuw installeren zonder "diagbox" want die staat er nog op.
    Maar dan komt ook nog het feit dat ik nog nooit zoiets heb gedaan en weet dus niet welke waardes goed of slecht zijn. Het zou mooi zijn als er iemand met verstand van zaken hier in Leiderdorp zou kunnen langskomen om hem even juist uit te lezen. Zoals gezegd durf ik hier geen meter meer mee te rijden.
    Natuurlijk hoeft men dit niet gratis te doen, wil best een vergoeding geven voor de genomen tijd en moeite

    Alvast bedankt voor het meedenken, groet Chris

    P.S. Ik vind het trouwens raar dat hij op het einde van het filmpje 2x een opleving heeft en daarna uit slaat, wat kan hiervoor zorgen?

  2. Naar Boven | #2
    co-Piloot

    Status
    Offline
    Registratie
    Apr 2009
    Laatst Online
    15-10-19 om 20:25
    Locatie
    Helmond
    Leeftijd
    55
    Berichten
    4.522
    Topics
    260
    Auto
    CitroŽn C2 Hatchback
    Motor
    1.1 8v
    Bouwjaar
    2004

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Misschien dat Fedor tijd heeft?
    Zijn je bougiekabels juist aangesloten overigens?

    Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 9_3_1 like Mac OS X) AppleWebKit/601.1.46 (KHTML, like Gecko) Version/9.0 Mobile/13E238 Safari/601.1

  3. Naar Boven | #3
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Ja ik heb er op gelet dat de volgorde het zelfde was van aansluiten, het is ook raar want de ene keer trekt het blok sterk (met plank gas) de andere keer houdt hij ontzettend in. Lijkt me dat het blok niet goed kan trekken als de bougie kabels verkeerd zouden zitten.
    Het zou een ontzettende opluchting geven als Fedor zou kunnen helpen met uitlezen. Ik ben momenteel ten einde raad.
    Groet Chris

  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 21:53
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Als de bougiekabels verkeerd aangesloten zitten loopt hij niet of heel beroerd.
    Zoals ik het nu hoor slaat hij slagen over/gallopeert de motor.

    Dit kan aan de bombine/bougie kabels liggen of krukaspositiesensor. Dit zou je met pp2000 moeten kunnen uitlezen.
    Zoals ik het hoor/zie is het puur een ontsteking kwestie (misfire).

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    ========== Post samengevoegd op 15:30 ========== De vorige post was op 15:27 ==========

    Heb je met de gasklep ook de gaskleppositiesensor vervangen?

    Opzich zou deze klacht daar niet door veroorzaakt worden (die van mij gaf ook geen waardes af en liep gewoon goed) maar kan een bestaand probleem misschien wel versterken.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    ========== Post samengevoegd op 15:32 ========== De vorige post was op 15:30 ==========

    Wat trouwens ook nog kan is dat 1 of meerdere injectoren hun werk niet goed doen, of dat er een breuk zit in de kabelboom naar de injectoren.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  6. Naar Boven | #5
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Ja ik heb het complete gasklephuis met alle sensors daarin vervangen, het geeft met het elektrisch circuit te maken idd misfires, maar de bobine en bougiekabels zijn exact zo aangesloten zoals ze op de oude bobine zaten(daarmee heb ik in het begin een lekker rijdende wagen gehad) Ik heb het gevoel dat er ergens kortsluiting is met corrosie o.i.d. Ik zou zeker nu met dit weer graag de hardtop er vanaf halen en eens lekker gaan touren, maar dat ga ik pas doen als het blok op z'n minst blijft lopen. Ik moet nu binnen een maand de APK gedaan hebben anders zit ik echt met een probleem en krijg ik amper iets terug voor deze auto. Wat je zegt met die krukaspositiesensor zou wellicht misschien ook wat kunnen zijn de auto heeft namelijk ook vaak kuren met de toerenteller die staat soms vast op 3000 andere keren werkt hij gewoon. Wellicht dat dat invloed heeft op hoe de motor loopt... ik ga me er eens in verdiepen, bedankt voor de tip. Zou toch mooi zijn als het vervangen van die sensor het hele probleem zou oplossen
    Bedankt voor het meedenken, Chris.

  7. Naar Boven | #6
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 21:53
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Wat je nog zou kunnen doen is remreiniger direct in de inlaat spuiten (steeds een klein beetje)
    Als hij daar beter op gaat lopen is de kans heel groot dat je een probleem hebt in de brandstoftoevoer.
    Dus eigenlijk de brandstofpomp of injectoren, een probleem in de leidingen of verstopt brandstoffilter.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    ========== Post samengevoegd op 15:57 ========== De vorige post was op 15:48 ==========

    Lucht krijgt de motor zowiezo, dus de 2 andere zaken (vonk en brandstof) zijn de 2 twijfel gevallen (uiteraard zit er veel elektronica om heen) maar laten we eerst de fundementele zaken uitsluiten.

    Wat je zou kunnen doen met de bougies is ze er 1 voor 1 of allemaal tegelijk uit halen, iemand de auto laten starten (trek de zekering voor de brandstofpomp er wel ff uit) en kijken of alle 4 bougies mooi vonken.

    Als je dat zeker weet ga je gewoon door naar de volgende stap en dat is brandstof.
    Om het simpel te testen kun je dus met wat remreiniger in de inlaat spuiten zoals ik eerder zij.
    Heeft dit resultaat dan zou ik heel snel denken aan de brandstofpomp.

    Maar is de vonk niet mooi of lijkt hij een slag over te slaan (tijd tussen 2 vonken van de bougie is in deze sitiatie redelijk gelijk) dan is het of de bombine of de sensor die de ecu verteld dat het tijd is om te vonken op die cilinder of zit er een breuk in de kabel tussen bombine-ecu of ecu-sensor.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  8. Naar Boven | #7
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Online
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 08:55
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    36
    Berichten
    7.521
    Topics
    248
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Dit deed de 405 ook...

    Het was toen de massa van de pomp. Extra kabeltje en hij deed 't weer als vanouds.
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  9. Naar Boven | #8
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Ik heb inmiddels een nieuwe krukaspositiesensor besteld om dat eens en voor alle maal te kunnen uitsluiten, wat ik gelezen heb over die sensor zou wel eens het hele euvel kunnen zijn ook omdat de toerenteller soms niet werkt en soms blijft hangen dat zou daarmee te maken kunnen hebben, wie weet is alles met het vervangen van dit simpele sensortje opgelost. Als dat zo is verkoop ik deze wagen voorlopig nog niet. ik verwacht dat hij in principe zo door de keuring zou kunnen rijden, als hij weer goed loopt.

    @TvH bedankt voor de tips en de methodische manier van uitsluiten , zou ik normaal ook zeker doen zij het niet dat ik er momenteel weinig tijd en nog minder zin in heb om aan de motor te werken. Hopelijk is het de krukassensor wat je al aangaf, dan zou het probleem zijn opgelost (na wat ik erover gelezen heb kan het met vervanging alle klachten oplossen).
    Ik hou jullie op de hoogte, Chris

  10. Naar Boven | #9
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Sep 2014
    Laatst Online
    Vandaag om 08:32
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    29
    Berichten
    688
    Topics
    18
    Auto
    Peugeot 306 Sedan
    Motor
    2.0 8v
    Bouwjaar / MC
    2000 / RHY (DW10TD, 2.0 HDi)
    Kleur
    Bleu de provence

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Als je toerenteller flipt lijkt het me inderdaad de BDP-sensor (krukaspositiesensor). Deze stuurt het motormanagement maar ook de toerenteller aan.
    Hopelijk is het daarmee opgelost dit soort problemen zijn nooit leuk om te achterhalen.

  11. Naar Boven | #10
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 21:53
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Noop, kamaraad van me heeft een soorgelijke storing gehad in 1 van zijn auto's. Bleek uiteindelijk de brandstofpomp, deze kon nog wel volume leveren maar geen druk.

    Ondertussen wel elke denkbare sensor vervangen en zelfs op het punt gestaan om de hele kop maar te vervangen want ja de brandstofpomp leverde nog genoeg? Of toch niet.....

    Je kunt je naar zulke dingen echt rot zoeken en als je geen stapel onderdelen hebt liggen (hij gelukkig wel) om dingen uit te sluiten dan kan het ook heel snel in de papieren gaan lopen.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  12. Naar Boven | #11
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Dank voor de reacties en tips, zoals gezegd heb ik de krukassensor besteld en hoop dat dat het probleem oplost. Ben al aan het zoeken geweest op internet waar die sensor zich bevind maar daar ben ik nog niet achter, ergens onder in het blok vermoed ik. Het lijkt me een redelijke aanname dat die BDP-sensor defect is en dat die door omstandigheden na verloop van tijd steeds slechter gaat werken, want als de toerenteller rare waarden doorkrijgt zal het motormanagement ook vreemde waarden door krijgen en dus niet weten wat de motor pressies doet. Op youtube heb ik ook gezien dat zo'n kapotte krukassensor ook kan zorgen voor een onregelmatig lopend blok waar "misfires"te horen zijn. (althans schijnt dat zo). De benzinepomp lijkt me niet echt waarschijnlijk om de simpele reden dat de auto ontzettend veel benzine verbruikt leveren kan hij het dus duidelijk wel. We gaan het zien, ik ga proberen Diagbox van mijn uitlees computer te verwijderen, dit omdat ik elders op het forum gelezen had dat lexia en pp2000 +diagbox niet samen kunnen functioneren op een systeem. Als ik die pp2000 aan het werken heb kan ik de boel eens nameten op brandstofdruk e.d. Hopelijk gaat hij weer eens rijden zoals hij hoort te rijden dan zou ik er misschien nog wat jaartjes plezier van kunnen hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
    Bedankt voor dit forum!
    Groet Chris

  13. Naar Boven | #12
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    Gisteren om 21:53
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.920
    Topics
    130
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Verbruik kun je niet vergelijken met de werking van het injectie systeem.
    Het verbruik word bepaald door de belasting van de motor, hoe groter de belasting des te groter het verbruik.

    Door het slecht lopen van de motor is de belasting erg groot dus neemt het verbruik toe.

    Als de pomp nog altijd een hoog volume kan leveren maar niet meer de juiste voor druk kan leveren zal het nevel patroon van de injectoren slecht zijn waardoor de brandstof maar deels ontbrand, je kunt dan een na ontbranding krijgen wat in principe dus een misfire is.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SAMSUNG SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/4.0 Chrome/44.0.2403.133 Mobile Safari/537.36

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  14. Naar Boven | #13
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Dank voor de reactie, dat is helder en begrijpelijk heb een van de laatste keren geloof ik ook al eens tijdens het rijden een misfire gehad (hoorde zich een beetje zo aan als een rallyauto als die het gas los laat)
    Waarschijnlijk zal ik dan de pomp ook moeten vervangen voordat ik hem of in orde heb of weg doe. Maar ik denk dat ik er dan geen nieuwe in ga zetten. Eerst ga ik maar eens die sensor vervangen en hopelijk is het pp2000 systeem dan ook gereed om uit te lezen, den weet ik of de druk een probleem vormt.
    Groet Chris

  15. Naar Boven | #14
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Sep 2014
    Laatst Online
    Vandaag om 08:32
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    29
    Berichten
    688
    Topics
    18
    Auto
    Peugeot 306 Sedan
    Motor
    2.0 8v
    Bouwjaar / MC
    2000 / RHY (DW10TD, 2.0 HDi)
    Kleur
    Bleu de provence

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    BDP-sensor zit in je versnellingsbak geschroefd aan de vliegwielzijde, een beetje aan de boven/voorkant en dan haaks op het vliegwiel.

  16. Naar Boven | #15
    Le Lion d'Or's Schermafbeelding
    Lid

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2015
    Laatst Online
    03-07-16 om 17:42
    Locatie
    Leiderdorp
    Leeftijd
    45
    Berichten
    44
    Topics
    5
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.8 8v
    Bouwjaar
    1996
    Kleur
    antraciet zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fust Bekijk Berichten
    BDP-sensor zit in je versnellingsbak geschroefd aan de vliegwielzijde, een beetje aan de boven/voorkant en dan haaks op het vliegwiel.
    Dankje dat helpt wel om te weten waar ik hem moet zoeken. Waarschijnlijk huur ik wel ff een brug om dat te vervangen kan ik ook meteen even kijken waar mijn uitlaat tegenaan rammelt. (is al een kwaaltje sinds ik hem heb, maar wordt steeds erger en denk dat de APK het ook niet goedkeurt als de uitlaat ergens tegen het chassis rammelt) Hoop echt dat het probleem binnenkort is opgelost want ik wil de hardtop er vanaf halen en ff genieten van zorgeloos dakloos rijden.
    Groet, Chris.


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. Wie staat er klaar met z'n PP2000?
    Door higgy in forum Electronica
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 05-12-15, 09:06
  2. [ Opgelost ] Pp2000
    Door higgy in forum Gevraagd onderdelen/accessoires
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 18-03-15, 21:13
  3. Pp2000
    Door higgy in forum Electronica
    Reacties: 44
    Laatste bericht: 05-09-14, 09:39
  4. motor die afslaat en alles al geprobeert
    Door Roadkill in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 02-04-08, 20:07
  5. (Tutti-frutti) - Foutcode van motor uitlezen
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.