Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Resultaten 1 t/m 6 van 6

Onderwerp: Kachelslang los halen van thermostaathuis

  1. Naar Boven | #1
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 13:25
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.355
    Topics
    240
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic: Kachelslang los halen van thermostaathuis

    Aangezien ik van zowel de XSI als de cabrio de kachelslang los moet halen, zou ik graag wat tips willen ontvangen

    Die van de XSI moet heel blijven, die van de cabrio kan eventueel kapot gesneden worden.

    Gisteren geprobeerd om de kachelslang van het thermostaathuis van de XSI te halen, maar die zit mega vast. Is daar een trucje voor?

    Alvast bedankt!
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  2. Naar Boven | #2
    Froggie's Schermafbeelding
    Draaiorgel

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2014
    Laatst Online
    03-07-19 om 09:41
    Locatie
    Etten-Leur
    Leeftijd
    57
    Berichten
    1.637
    Topics
    35
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1998 / TU5JP
    Kleur
    bleu de chine (M0GE)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Joep inspuiten met kruipolie laten weken verwarmen met Föhn wil ook helpen Stuk is stuk helaas
    1e auto Peugeot Expert 2.0 Hdif 2008 velgen arctique 17"
    2e auto Peugeot 308 CC 1.6 THP 2010. sportpack, velgen Lincancabur 18"
    auto Peugeot 306 1.6 cabrio 1998 blauw/ verkocht 5-2017

  3. Naar Boven | #3
    Forum Verslaafd

    Status
    Offline
    Registratie
    Apr 2011
    Laatst Online
    Vandaag om 10:55
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    66
    Berichten
    1.605
    Topics
    13
    Auto
    Peugeot 306 XTDT Break Station
    Motor
    1.9 8v
    Bouwjaar / MC
    1998 / DHY
    Kleur
    Zwart

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Kruipolie doet niets op alu-corrosie....
    Stomp mes eronder en lossteken, de oxide moet gebroken worden en het rubber heel blijven....

  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    SoundBlaster's Schermafbeelding
    Master in MDF

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2011
    Laatst Online
    Gisteren om 10:54
    Berichten
    3.718
    Topics
    46
    Auto
    Peugeot 306 XSi Belfort Hatchback
    Motor
    2.0 8v
    Bouwjaar
    1997
    Kleur
    M0NQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Ik zou toch wel beginnen met wat olie er tussen. Dan met een houten balkje rondom kloppen voor het schrikken (rubber zal dat niet zo gauw doen). Dan rustig de slang buigen. Zoals Froggie meld, slang warm maken en als laatste draaiende bewegingen maken.

  6. Naar Boven | #5
    Joep's Schermafbeelding
    Moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Nov 2008
    Laatst Online
    Vandaag om 13:25
    Locatie
    Urmond
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.355
    Topics
    240
    Auto
    Peugeot 306 GTi6 phase 2.5 3drs Rouge Lucifer
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1998 / XU10J4RS-RFS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Nog niet gelukt... eerst even een oud bot mes vinden...
    '01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
    '99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
    '98 306
    GTI6 2.0 16v - Restoratie project

    '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
    '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
    '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily


  7. Naar Boven | #6
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    17-07-19 om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Gewoon een botte dikke schroevendraaier er met beleid tussen wurmen en dan voorzichtig ruimer maken. Doe het al jaren zo en nog nooit 1 gesneuveld. Probeer gelijktijdig wat te draaien. Gebruik liever geen kruipolie iod want dan moet je alles nadien weer vetvrij maken. Anders dicht straks de slang niet goed af door het vet.

    Mozilla/5.0 (Linux; Android 4.4.4; XT1032 Build/KXB21.14-L1.40) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.135 Mobile Safari/537.36
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. Schakelstangen los halen
    Door Joep in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 29-08-14, 16:36
  2. Meer uit een 2.0 16V halen.
    Door matthijs-b in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 59
    Laatste bericht: 14-06-14, 09:15
  3. handigheidje kachelslang radiator erin proppen
    Door Cabbie306 in forum Algemene Discussie
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 10-05-13, 06:58
  4. (matheeuwissen) - Kat leeg halen
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00
  5. (jp) - 1 ste versnellingblok eraf halen
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.