TopicStarter: tommetje_88
TopicDatum: Geplaatst: 25 Sep 2008 10:20 pm
Forum: Ophanging/remmen
Beginpost:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommetje_88
Hallo allemaal,
Ik ga volgende week beginnen met het monteren van een originele middendemper + einddemper. Er ligt nu een 'brul-uitlaat' onder en die wil ik eronderuit. De vorige eigenaar heeft bij het monteren van die brul uitlaat ook een stuk van de originele middendemper afgeslepen dus nu kon ik het origineel niet meer terugzetten.

Lang verhaal, maar komt goed!

Alleen nu komt mijn vraag:
Op die originele einddemper zit dat standaard sierstukje(die op elke 306xsi zit), puntgelast op de pijp van de einddemper.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op een goede manier eraf kan halen??
Wil er een sierstuk op maken, maar weet ook nog niet welke maat (diameter ik dan nodig heb.) Weet iemand dit wel?? Welke diameter heeft de pijp van de originele einddemper?

Sorry voor het hele verhaal!
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le-mans16
Geplaatst: 26 Sep 2008 05:06 pm

tommetje_88 schreef: Hallo allemaal,
Ik ga volgende week beginnen met het monteren van een originele middendemper + einddemper. Er ligt nu een 'brul-uitlaat' onder en die wil ik eronderuit. De vorige eigenaar heeft bij het monteren van die brul uitlaat ook een stuk van de originele middendemper afgeslepen dus nu kon ik het origineel niet meer terugzetten.

Lang verhaal, maar komt goed!

Alleen nu komt mijn vraag:
Op die originele einddemper zit dat standaard sierstukje(die op elke 306xsi zit), puntgelast op de pijp van de einddemper.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op een goede manier eraf kan halen??
Wil er een sierstuk op maken, maar weet ook nog niet welke maat (diameter ik dan nodig heb.) Weet iemand dit wel?? Welke diameter heeft de pijp van de originele einddemper?

Sorry voor het hele verhaal!

je orginele sierstuk kun je denk ik zo de puntlas losboren.

dan kun je ff opmeten welke diameter je nogdig hebt voor je sierstuk, en dan een mooi sierstukje zoeken.

sucses ermee

Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft