TopicStarter: seBASS
TopicDatum: Geplaatst: 19 Okt 2007 07:10 pm
Forum: Ophanging/remmen
Beginpost:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS


Deze veerpootbrug is waarschijnlijk de enigste die past op mijn auto maar je kan hem niet spannen heeft ie dan wel zin ??
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoundBlaster
Geplaatst: 19 Okt 2007 08:51 pm

Heeft Sparco niks voor je? Die kun je normaal wel spannen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Geplaatst: 20 Okt 2007 08:21 am

als je chass. niet meer tordeert heeft het zin, dus al zou je deze ertussen hangen is je chass ook stijver.
gr

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 20 Okt 2007 01:41 pm

weet niet maar die kan ik nergens vinden en die van omp zijn te hoog


maar dan heeft ie dus wel een beetje nut

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm-Jan XSI
Geplaatst: 22 Okt 2007 04:19 pm

heeft zoiets wel zin?
of ga je er echt mee crossen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 22 Okt 2007 04:24 pm

daar gebruik je de 306 toch niet voor


wil gewoon de voorkant ff stijver hebben maar als het alleen voor de show is deze veerpoot brug kan ik er net zo goed een stok met zilverfolie tussen hangen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm-Jan XSI
Geplaatst: 22 Okt 2007 04:27 pm

dat is dan idd de goedkoopste oplossing

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peugeotfreak
Geplaatst: 24 Okt 2007 05:35 pm

die dingen hebben dus idd wel nut als je met een verlaagd voertuig rijd, je chassis word direct stijver en je stuur reactie word ook wel anders, MIJN ervaring was dat de auto directer stuurde na het monteren van mijn verpoot brug

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 25 Okt 2007 05:19 pm

dus ook als je hem niet kan spannen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Geplaatst: 25 Okt 2007 07:10 pm

het spannen zoals jij het noemt is om hem te verstellen, instellen. Dit is zo omdat niet elke auto precies hetzelfde is. een veerpootbrug die niet in-verstelbaar is heeft precies dezelfde werking. hij stabiliseert de bovenste veerpoten met elkaar en heeft dezelfde werking, alleen deze moet geen afwijkende maten hebben t.o.v de veerpoten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 25 Okt 2007 08:30 pm

ow oke dan weet ik dat ga hem bestellen

bedankt allemaal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 29 Okt 2007 11:19 pm

Let maar op, je merkt het verschil echt wel niet alleen in bochten maar ook op ongelijk wegdek

Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft