TopicStarter: Andries
TopicDatum: Geplaatst: 27 Feb 2008 06:47 pm
Forum: Techniek
Beginpost:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Hallo, weet iemand van jullie hoe het volgende dashboard paneel los moet? is dit klik of met een schroef of moet het hele middenstuk er uit?

zie foto:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PugZ
Geplaatst: 27 Feb 2008 06:49 pm

Je hele middentunnel moet eruit, van voor naar achter, dus ook je pookhoes etc.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 27 Feb 2008 06:52 pm

eigenlijk vrij simpel als je het maar weet

bij je voeten eind zitten luchtrooster (eigenlijk nog onder het dashbord)
daar zit een schroef aan bij de zijnde

en dan gaan we nu van achter naar voren werken

asbakje eruit daaronder zitten 2 schroeven

onder de handrem zit zit een plaatje die moet er ook uit +het rubber van de handrem dit is gewoon duwen .

dan de versnellingspook.
schroefen draaier onder het leer/rubber helemaal aan de onderkant dit is een klik mechanisme maar omdat jij dit gespoten heb kan je beter je vinger toppen gebruiken.

hier onder zitten nog 2 moeren dopje 10 die eraf

en dan is het met een beetje heen en weer halle zo eraf .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Geplaatst: 27 Feb 2008 06:57 pm

Ok thnx, ga namelijk dat vakje wat er ziet iets groter maken tot 1 din. dan komt daar een dvd player in, dan komt er in het bovenste dashboard kastje een scherm.

Of er komt direct een klapscherm in dat vakje dat kan ook nog:P, iemand enig idee of het diep genoeg is als je het stuk er uit haalt?

Ben ik zo nog duidelijk?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seBASS
Geplaatst: 27 Feb 2008 07:02 pm

we weten waar je heen wil en nee er komt genoeg leuk werk aan voor je met glasmatjes

kijk maar in de project pagina van powergti

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Geplaatst: 27 Feb 2008 07:14 pm

Zo word het niet, mijn huidige radio blijft waar die nu zit, dan komt er in het onderste vakje dvd player met of zonder klapscherm,

en tsja dashboard deksel zal wel poly verhaal worde:P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zitz
Geplaatst: 27 Feb 2008 07:55 pm

Heb van het weekend een fase 2/3 tunnel gehaald op de sloop, heb hem nog niet ingebouwd, kon ik wel ff mooi foto's voor je maken


Complete Tunnel


Links van het ventilatiegat zit een gat, hier zit een (torx) schroef. Idem aan de andere kant (bijrijder)


In achter-asbak zitten ook nog 2 (torx) schroeven.


Pook + hoes eraf, nog twee (10er) doppen.


Console uit elkaar.

Maar zoals ik begrijp wil jij alleen dat kleine stuk los hebben. Dit is op een k*t manier bevestigd. Zie hier:









Het zit dus allemaal aan elkaar gesmolten.

Gr Zitz

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoundBlaster
Geplaatst: 27 Feb 2008 07:56 pm

Andries schreef: ...iemand enig idee of het diep genoeg is als je het stuk er uit haalt?...

Meten is weten Als ik het zo zie, dan zou je net genoeg ruimte moeten hebben...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Geplaatst: 27 Feb 2008 08:02 pm

Maar dit gedeelte kan wel gewoon los?


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zitz
Geplaatst: 27 Feb 2008 08:09 pm



Het linker stuk op deze foto bestaat uit losse onderdelen, maar deze zijn allemaal aan elkaar gesmolten, dus het kan wel los, maar dan moet het aan gaan passen om het weer vast aan elkaar te krijgen.

Je kunt trouwens ook niet te diep gaan, dan zitten die ventilatie buizen in de weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmauG
Geplaatst: 27 Feb 2008 08:09 pm

jup!

De voetjes ventilatiebuizen zijn echter wel een last man Bleh. daar heb ik kabels door laten lopen, wat een rotklusje was dat zeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonT
Geplaatst: 28 Feb 2008 09:48 pm

Wat is dit forum toch weer handig hè!

Top dat je foto's hebt gemaakt man!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zitz
Geplaatst: 28 Feb 2008 11:38 pm

Ja toevallig ben ik ook hiermee begonnen, ik ben het verwarming knoppen in die bovenste opening aan het zetten, ik heb de ruimte op het dash namelijk nodig

Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft