TopicStarter: Robjee
TopicDatum: Geplaatst: 13 Feb 2008 02:27 pm
Forum: Techniek
Beginpost:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Zijn er mogelijkheden om de motor sneller af te laten koelen?
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matheeuwissen
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:14 pm

ijsblokjes, of een emmer water eroverheen gooien hahaha.


nee er is geen manier om je blok sneller af te laten koelen. Waarom zou je dat uberhaupt willen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elco
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:15 pm

Snap m ook nie echt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PugZ
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:15 pm

Rij je auto een koelcel in

Ik vroeg me ook al af waarom je dat uberhaupt zou willen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP2006
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:16 pm

windtunnel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:18 pm

Als ik mijn auto 2x kort achter elkaar gebruik, dan stottert ie wel eens.
Voor zover meegemaakt gebeurt het alleen als de motor nog niet helemaal afgekoeld is, maar bijv. nog rond de 70 staat, vandaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matheeuwissen
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:19 pm

dat licht niet aan dta je auto half warm is ofzo dat heeft toch een andere oorzaak.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kermit306TCI
Geplaatst: 13 Feb 2008 04:09 pm

wat voor motor heb je ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Geplaatst: 13 Feb 2008 04:42 pm

Ik vind het best raar
Bij het schokken lijkt het net of je het pedaal ineens loslaat en dan weer vol gas gaat, dat een paar keer (snel) achter elkaar 2 regelkasjes zijn al vervangen en er is ook van dat spul wat je bij de benzine gooit (naam kwijt:x) bij gedaan... pug dealer komt er niet uit

Heb een 1.4XR uit '97

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP2006
Geplaatst: 13 Feb 2008 04:43 pm

hm, dat schokken heb ik ook een tijdje gehad toen het zo hard vroor (1.4) , zo ineens was het opgelost, heb je nie veel aan natuurlijk, maar wie weet

al lang last van?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Geplaatst: 13 Feb 2008 04:44 pm

Sinds ik heb gekocht heb zomer van vorig jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pug306cC
Geplaatst: 13 Feb 2008 05:44 pm

check je slangen is van je motor(bij je veerpoot)

als er ergens een scheurtje zit in 1 van de vacuumslangen....dan schokt ie er op los had ik namelijk ook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Geplaatst: 13 Feb 2008 06:12 pm

Hij is een keer uitgelezen en toen kwam er uit dat het iets met de injectie was. Dat gedeelte vervangen, en toen bleef ie dezelfde foutcode geven Welke code het is weet ik niet, heeft onze monteur gedaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kleine306
Geplaatst: 13 Feb 2008 09:34 pm

ik voeg me bij erik306
ook aan de hand gehad en waren de slangen die van linkse veerpoot
naar de achterkant van de motorblok liepen
(ben niet zo thuis in de vaktermen)
maar er zat dus een scheur in

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robjee
Geplaatst: 14 Feb 2008 01:26 am

Oke, ik zal morgen eens kijken of ik scheurtjes kan vinden, bedankt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingJamey473
Geplaatst: 14 Feb 2008 07:51 am

duzz hij schokt ik zou je tempratuursensor eens vervangen
en je lambda sensor controleren.
want met de waarden van je tempratuur sensor
bepaalt hij ook hoeveel hij inspuit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Geplaatst: 14 Feb 2008 01:29 pm

https://www.autodiagnos.com/fileadmi...s_and_tips.pdf

staat een en ander beschreven

succes.

Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft