TopicStarter: Ringwuppie
TopicDatum: Geplaatst: 30 Jan 2008 01:41 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Goedenavond,

Ben PP, woonachtig in het altijd gezellige Rosmalen, en ben 23 jaar.

Lees al een tijdje mee, nu word het tijd om mezelf voor te stellen,en te gaan posten.

Al vanaf kleins af aans ben ik helemaal auto/autosport gek. Sinds mijn ouders me op 3 jarige leeftijd meenamen naar een rally op de Mount Ventoux(berg in Frankrijk) is de geur van remmen/rubber nooit meer uit me neus gegaan. Heb zelf altijd gedroomd van rijden op circuit. Sinds een kleine 2 jaar ben ik in het bezit van een Peugeot 306 waar in regelmatig de Nordschleife mee bezoek.

Hopelijk tot snel op een trackday of op de Nordschleife!!

Met vriendelijke groet,

PP

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Geplaatst: 30 Jan 2008 08:52 am

Vet zeg! welkom. wat voor peug is dit? XSI?

En we willen meer pics!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aussie
Geplaatst: 30 Jan 2008 09:15 am

Welkom

een echte scheurbak dus ?

Met rolkooi en al ?

FOTO's !!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door green_pearl
Geplaatst: 30 Jan 2008 10:35 am

hey welkom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:05 pm

Andries schreef: Vet zeg! welkom. wat voor peug is dit? XSI?

En we willen meer pics!

U vraagt, wij draaien

Het is een 306GTI6 van 1997.





Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:05 pm

Welkom!

Vette foto vette wagie!
heb je meer foto's?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:14 pm

R schreef: Welkom!

Vette foto vette wagie!
heb je meer foto's?

Nog 2 dan

Zandvoort


In de slipstream van de Ring-Taxi


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP2006
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:28 pm

welkom strakke foto's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:29 pm

interessant wagentje .
Heb je er nog plannen mee? Wat is er allemaal al aan gedaan?

Hoeveel gewicht scheelt dat nou als hij zo gestript is?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BierRico
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:44 pm

Zeer bijzondere en vette bak

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonT
Geplaatst: 30 Jan 2008 12:45 pm

Welkom hier! Had je foto's al eens eerder gezien ergens... Ziet er goed uit!!!

Ben ook wel benieuwd naar het gewicht ivm kaalgeplukte auto

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tutti-frutti
Geplaatst: 30 Jan 2008 02:01 pm

Welkom Vette bak!
Weet je hoeveel kilo hij nu weegt ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pug306cC
Geplaatst: 30 Jan 2008 03:19 pm

welkom
zonde vind ik maar dat is persoonlijk......

ik ga 1ste paas dag ook naar duitsland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 30 Jan 2008 04:04 pm

Heyy Peter-Paul, welkom hier!

Mooie wagen hoor, een 306 Racer kwijl!

Wat heb je er motorisch aan gedaan?

Nog contact gehad met Gerhard over de Cyclone velgen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanja
Geplaatst: 30 Jan 2008 04:09 pm

hoi hoi, welkom hier !!

mooie wagen
zooow hee dat interieur ziet er wel even anders uit ..
lijkt me zo vet om te racen .. grrr

gr.vanja

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aussie
Geplaatst: 30 Jan 2008 04:32 pm

Wow pure gewichts wints zie ik over al

hoeveel aan gewicht ben je nu verloren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 30 Jan 2008 04:52 pm

R schreef: interessant wagentje .
Heb je er nog plannen mee? Wat is er allemaal al aan gedaan?

Hoeveel gewicht scheelt dat nou als hij zo gestript is?

Er is een hele waslijst van modificaties :

- volledige rolkooi
- 6 versnellingsbak
- Sperdifferentieel (Quaife (torsen sper)
=> veel meer traktie + minder onderstuur !
- volledige uitlaat systeem van voor tot achter nieuw (Devil)
- brandblusser
- verplaatste accu (achterin)
- nieuwe brandstofleidingen
- rvs remleidingen
- Peugeot 207HTP/307HDI remklauwen+schijven
- Carbon Lorraine RC6 remblokken voor en achter
- up-side-down onderstel (enige Peugeot 306 die dat heeft !!) van AST er onder
=> voordeel is dat de zware delen aan de body vast zitten ipv aan de draagarmen !
- camberplates + top-mounts
=> minder onderstuur en minder banden slijtage !
- sportstuur
- 2 kuipstoelen
- 6-punts gordel voor bestuurder, 4 punts gordel voor bijrijder + nomex kussens
- aluminium achtervleugel (volledige instelbaar)
- fase 3 neus
- lichtere + meer aërodynamische spiegels (originele aanwezig)
- olietemperatuur meter (vdo)
- volt meter (vdo)
- Auto staat nu op Kumho XU15 banden, er komt eventueel een extra set velgen bij met semi-licks Toyo R888.
- Castrol TWS Motorsport olie 10w-60
- en nog een boel andere details.....

Gewicht van de auto heb ik nooit gemeten Er gaat een hoop uit aan isolerende materialen, maar je bouwt ook weer een zware kooi in. Ik denk dat het elkaar opheft. Toch is een 306 geen lichte auto zoals een bv een 205.


MasterOfSpeed408 schreef: Heyy Peter-Paul, welkom hier!

Mooie wagen hoor, een 306 Racer kwijl!

Wat heb je er motorisch aan gedaan?

Nog contact gehad met Gerhard over de Cyclone velgen?

Hij heeft mijn mailtje ontvangen

vanja schreef: hoi hoi, welkom hier !!

mooie wagen
zooow hee dat interieur ziet er wel even anders uit ..
lijkt me zo vet om te racen .. grrr

gr.vanja

Rijden op het circuit met je eigen auto is stiekem best leuk. Rensportschool Zandvoort organiseert regelmatig vrij-rijden dagen. Er zijn verschillende klasse, zodat niet gelijk het rubber om je oren vliegt. EUR 20,- voor 20 minuten rijden, zie ook www.vrijrijden.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoundBlaster
Geplaatst: 30 Jan 2008 08:22 pm

Van passief naar actief forum gebruiker, welkom hiero!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 01 Feb 2008 02:11 am

Ff off-topic: vrijrijden via vrijrijden.nl kun je beter niet doen, heel veel onervaren mensen en het is behoorlijk druk

On-topic: mooie waslijst van modificaties
Ik wil binnenkort ook Toyo R888's heerlijk!

De 205 is misschien een stuk lichter dan de 306, maar de wegligging van de 306 is wel 3x beter he

Zit er nog meer in de planning?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 01 Feb 2008 07:46 am

MasterOfSpeed408 schreef: Ff off-topic: vrijrijden via vrijrijden.nl kun je beter niet doen, heel veel onervaren mensen en het is behoorlijk druk

On-topic: mooie waslijst van modificaties
Ik wil binnenkort ook Toyo R888's heerlijk!

De 205 is misschien een stuk lichter dan de 306, maar de wegligging van de 306 is wel 3x beter he

Zit er nog meer in de planning?

en jij bent zelf wel ervaren wou je zeggen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 01 Feb 2008 07:48 am

Ringwuppie schreef: R schreef: interessant wagentje .
Heb je er nog plannen mee? Wat is er allemaal al aan gedaan?

Hoeveel gewicht scheelt dat nou als hij zo gestript is?

Er is een hele waslijst van modificaties :

- 6 versnellingsbak


eh dat lijkt me toch niet bepaald een modificatie aangezien een gti-6 standaard een 6bak heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonT
Geplaatst: 01 Feb 2008 12:03 pm


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 01 Feb 2008 03:56 pm

Sephiroth schreef: en jij bent zelf wel ervaren wou je zeggen?

Dude, relax. Ik heb genoeg gelezen over de Toyo semi-slicks om het n en ander ervanaf te weten..
Er staat dat ik ze ook wil, dus dat betekent dat ik ze nog niet gehad heb, duhh..

En nu gaan we weer on-topic!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 01 Feb 2008 07:58 pm

Sephiroth schreef: Ringwuppie schreef: R schreef: interessant wagentje .
Heb je er nog plannen mee? Wat is er allemaal al aan gedaan?

Hoeveel gewicht scheelt dat nou als hij zo gestript is?

Er is een hele waslijst van modificaties :

- 6 versnellingsbak


eh dat lijkt me toch niet bepaald een modificatie aangezien een gti-6 standaard een 6bak heeft.

Klopt

Toyo R888 zullen als ze een beetje tempratuur in zich hebben zich heel anders gaan gedragen als een gewone band. De Kumho Xu15 is al een soort semi-slick. Ben hier alleen niet echt stuk van, want ik rijd zo'n bandje binnen 300km kapot op de Nordschleife als ik echt loop te pushen. Voorheen met de Bridgestone's RE720 gingen goed een kleine 1200km mee, en deden het ook nog is goed in de regen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 01 Feb 2008 09:36 pm

MasterOfSpeed408 schreef: Sephiroth schreef: en jij bent zelf wel ervaren wou je zeggen?

Dude, relax. Ik heb genoeg gelezen over de Toyo semi-slicks om het n en ander ervanaf te weten..
Er staat dat ik ze ook wil, dus dat betekent dat ik ze nog niet gehad heb, duhh..

En nu gaan we weer on-topic!

Dude relax zie je de knipoog niet je moet me nu toch wel langer kennen he ennuh ik doelde op het rijden en niet op de banden. Sorry als je het verkeerd begreep.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 01 Feb 2008 09:40 pm

Whoepsiej

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sean
Geplaatst: 02 Feb 2008 01:23 pm

vette bak hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dolluh306
Geplaatst: 02 Feb 2008 07:10 pm

vette 306 man!!! heb je volgens mij nog nooit zien rijden. (woon zelf in vught en regelmatig ben ik in den bosch) Of rijd je er niet gewoon mee over de weg???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmauG
Geplaatst: 03 Feb 2008 09:11 am

wat weegt ie?

Welkom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 04 Feb 2008 06:20 pm

dolluh306 schreef: vette 306 man!!! heb je volgens mij nog nooit zien rijden. (woon zelf in vught en regelmatig ben ik in den bosch) Of rijd je er niet gewoon mee over de weg???

Probeer er op de weg zo min mogelijk mee te rijden, want daar is tie niet voor, soms af en toe midden in de nacht als iedereen ligt te slapen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 04 Feb 2008 10:13 pm

Zou die bak wel een keer in het echt willen zien rijden. Volgens mij gaat dat echt heel erg rap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 05 Feb 2008 12:52 am

Me2! zonder al die isolatie, achterbank en hoedenplank lijkt het me toch dat je heerlijk veel lawaai hoort binnenin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephan
Geplaatst: 05 Feb 2008 11:52 am

haha dat is vet om te zien zeg. Heb je ook je race lecensie?
Vind de lucht happer op de plek van je mist lampen er erg vet uit zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 05 Feb 2008 12:34 pm

Dat zijn air-ducts, die voeren koude lucht vanaf de bumper naar de remmen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephan
Geplaatst: 05 Feb 2008 01:11 pm

MasterOfSpeed408 schreef: Dat zijn air-ducts, die voeren koude lucht vanaf de bumper naar de remmen

Bedankt kon ff niet op de naam komen

Maar t ziet er echt vet uit

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roeland
Geplaatst: 06 Feb 2008 07:20 pm

@Sephiroth die auto heb je gezien das mijn oude (das wel 2 jaar terug )\

at pp geinig dat ik mijn oude wagen weer terug zie ,aernoudt heeft ind een hoop verandert aan de wagen (ook de motorkap zie ik)
verder is er maar weinig zo als ie was

veel plezier ermee

grt
roeland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 26 Feb 2008 06:33 pm

Nu met Cyclones :

Nu nog even doorsparen voor 4x Toyo R888

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP2006
Geplaatst: 27 Feb 2008 08:33 am

ziet r goed uit hoor, ze glimmen zelfs nog

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander
Geplaatst: 27 Feb 2008 10:15 am

Mooie wagen, alleen de stickers zijn niet mijn smaak..

Vind wel dat je ook mag vertellen dat jij deze auto bijna zo gekocht hebt.. Tenminse, volgens mij.. En niet zelf hebt gebouwd.. Nu lijkt het of dat je alles zelf hebt gedaan..

Volgens mij is deze auto namelijk van Roeland Verhey geweest, toendertijd ook nog met embleemloze grille en motorkap, en die heeft hem verkocht aan Arnoudt Bottemanne (die heeft de neus weer origineel gemaakt met grille en motorkap), hij toen heeft hem of eerst nog aan iemand van nurnburgring.nl verkocht en toen aan jou, of direct van Arnoudt naar jou, dat durf ik niet precies te zeggen.. Maar dat terzijde..

Gr. Sander

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP2006
Geplaatst: 27 Feb 2008 10:40 am

Sander schreef: Volgens mij is deze auto namelijk van Roeland Verhey geweest, toendertijd ook nog met embleemloze grille en motorkap, en die heeft hem verkocht aan Arnoudt Bottemanne (die heeft de neus weer origineel gemaakt met grille en motorkap)


dat staat ook 4 posts hierboven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander
Geplaatst: 27 Feb 2008 01:46 pm

Dat had ik niet eens gelezen..

Sander

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 27 Feb 2008 07:35 pm

Sander schreef: Vind wel dat je ook mag vertellen dat jij deze auto bijna zo gekocht hebt.. Tenminse, volgens mij.. En niet zelf hebt gebouwd.. Nu lijkt het of dat je alles zelf hebt gedaan..

Maakt dat iets uit?, volgens mij is jou auto ook ooit gebouwd ergens in Frankrijk , en niet door jou persoonlijk. Ben gewoon erg blij met mijn 306

Sander schreef:
Volgens mij is deze auto namelijk van Roeland Verhey geweest, toendertijd ook nog met embleemloze grille en motorkap, en die heeft hem verkocht aan Arnoudt Bottemanne (die heeft de neus weer origineel gemaakt met grille en motorkap), hij toen heeft hem of eerst nog aan iemand van nurnburgring.nl verkocht en toen aan jou, of direct van Arnoudt naar jou, dat durf ik niet precies te zeggen.. Maar dat terzijde..

Gr. Sander

Heb hem idd gekocht van iemand van het Nurburgring forum. Die had de 306 voor zijn vriendin gekocht, maar helaas liep die relatie op de klippen, en zo stond er oppeens een overbodige 306 voor de deur.

Ben zelf meer van het rijden, dan van het verbouwen. Simpelweg omdat ik er de tijd/ruimte/spullen niet voor heb. Aernoudt heeft de auto in de grote lijn opgebouwd, en ik heb er nog wat modificaties aan verricht om hem kwa rijgedrag meer naar mijn zin te maken. Na 2 jaar rijden met de 306 ben ik er stiekem wel een beetje verliefd op geworden. Zijn lekker overstuurde kontje, motor, betrouwbaarheid, het totaalpakket is gewoon prima.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoekske451
Geplaatst: 28 Feb 2008 07:07 pm

Ringwuppie schreef: Sander schreef: Vind wel dat je ook mag vertellen dat jij deze auto bijna zo gekocht hebt.. Tenminse, volgens mij.. En niet zelf hebt gebouwd.. Nu lijkt het of dat je alles zelf hebt gedaan..

Maakt dat iets uit?, volgens mij is jou auto ook ooit gebouwd ergens in Frankrijk , en niet door jou persoonlijk. Ben gewoon erg blij met mijn 306



geloof me sander heeft wel een auto die nie zo gemaakt is in frankrijk heb 't dan nie over de 306

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 28 Feb 2008 07:08 pm

hoekske451 schreef: Ringwuppie schreef: Sander schreef: Vind wel dat je ook mag vertellen dat jij deze auto bijna zo gekocht hebt.. Tenminse, volgens mij.. En niet zelf hebt gebouwd.. Nu lijkt het of dat je alles zelf hebt gedaan..

Maakt dat iets uit?, volgens mij is jou auto ook ooit gebouwd ergens in Frankrijk , en niet door jou persoonlijk. Ben gewoon erg blij met mijn 306



geloof me sander heeft wel een auto die nie zo gemaakt is in frankrijk heb 't dan nie over de 306

Je moet het natuurlijk wel met een korreltje zout nemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andries
Geplaatst: 28 Feb 2008 07:10 pm

agh waar maken we ons druk om, moeten blij zijn dat er zulke pugjes bij de club/forum zitten. keer wat anders toch!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoekske451
Geplaatst: 28 Feb 2008 07:12 pm

Ringwuppie schreef: hoekske451 schreef: Ringwuppie schreef: Sander schreef: Vind wel dat je ook mag vertellen dat jij deze auto bijna zo gekocht hebt.. Tenminse, volgens mij.. En niet zelf hebt gebouwd.. Nu lijkt het of dat je alles zelf hebt gedaan..

Maakt dat iets uit?, volgens mij is jou auto ook ooit gebouwd ergens in Frankrijk , en niet door jou persoonlijk. Ben gewoon erg blij met mijn 306



geloof me sander heeft wel een auto die nie zo gemaakt is in frankrijk heb 't dan nie over de 306

Je moet het natuurlijk ook met een korreltje zout nemen

ja bestaat wel uit franse onderdelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 28 Feb 2008 09:27 pm


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonT
Geplaatst: 28 Feb 2008 09:45 pm

haha

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 03 Okt 2008 11:02 pm

Even snel een update, de eerste short wheel base 306 van Nederland!!






Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 04 Okt 2008 12:44 am

neeeej!

T*ring dat is n harde klap geweest!! Als de rolkooi er niet in had gezeten....heb je zelf niks? Denk toch minimaal nekpijn?
Heb je hulp gehad van iemand anders of domme pech of...

Zal ook wel een vet dure grap zijn geweest, want dat is zo te zien de sleepdienst van de Ring?

Ik weet niet wat je nu gaat doen, uiteraard is dit totall loss...maargoed...als je iets wegdoet dan bezorg ik het graag een tweede leven, dan krijg je er tenminste ook wat voor terug

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigd
Geplaatst: 04 Okt 2008 02:19 am

idd laat maar weten als je spullen verkoopt van die bak.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 04 Okt 2008 08:54 am

Niet t betrokken reageren hoor Sorry hoor maar kvind je reactie onbeschoft naar iemand die net een vies harde crash heeft gemaakt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm-Jan XSI
Geplaatst: 04 Okt 2008 10:26 am

Zooo dan, dat is vies hard gegaan.

Zelf heel uit gekomen?

Lijkt wel of er een vrachtwagen binnen is gekomen man.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigd
Geplaatst: 04 Okt 2008 11:03 am

Daar heb je idd ook wel beetje gelijk in.

Maar jij vraagt eigenlijk precies hetzelfde, tenminste zo nam ik het op.

Alleen ik vraag het recht voor zijn raap.

sorry als het beetje hard is overgekomen dan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SoundBlaster
Geplaatst: 04 Okt 2008 12:34 pm

Nah ja. De gegevens zijn alleen een aantal foto's, dus hoe betrokken kun je dan reageren. En dan daarbij, als je op het circuit bezig bent, dan is dit een ingecalculeerde risico lijkt me...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fonske_13
Geplaatst: 04 Okt 2008 01:19 pm

oei oei dat is minder. toevallig ook een verhaal achter de crash? weg gegleden ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wes GTI-6
Geplaatst: 04 Okt 2008 04:47 pm

Nederland is een mooie 306 GTI minder Succes verder!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringwuppie
Geplaatst: 04 Okt 2008 04:56 pm

Een 997 GT3 had zijn hele koelvloeistof voorraad geloost op de baan. Stuurde in, alle grip weg, kluin de vangrail in. Schade viel mee, alleen het linkervoorscherm, linkerdeur, linkerachterscherm inelkaar. Was net uit de auto, en toen kwam er in me linkerooghoek een 996 die de vangrail gebruikte als geleiderail en zo met +- 120/140KM/H achter me 306 reed.

Einde verhaal..... Weet nog niet wat de opvolger van deze auto gaat worden, dus hou de onderdelen even voormezelf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 04 Okt 2008 05:41 pm

MasterOfSpeed408 schreef: Niet t betrokken reageren hoor Sorry hoor maar kvind je reactie onbeschoft naar iemand die net een vies harde crash heeft gemaakt

Risico van het vak Rob.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfSpeed408
Geplaatst: 04 Okt 2008 07:07 pm

Jep maar zoals ie zelf al zei, t was niet eens zijn schuld dan vind ik het heel erg sneu, en toen ik de schade zag kon ik me al niet voorstellen dat er niemand achterop was geknald

Ik ben blij dat je al uit de auto was! 140 km/u achterop komend verkeer betekend meestal gescheurd ruggemerg of gebroken nekwervels, oftewel einde verhaal

Krijg je nu nog iets vergoed van de 997 rijder of de 996 rijder? Die van de 997 heeft alles eigelijk veroorzaakt en de 996 rijder was in theorie (door de 997) ook schuld aan jouw schade?
Wie moet nu de schade en opruimkosten betalen aan het circuit?
Sleepkosten zijn wel voor jezelf? En wat is er met het wrak gebeurd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sephiroth
Geplaatst: 04 Okt 2008 09:31 pm

MasterOfSpeed408 schreef: Jep maar zoals ie zelf al zei, t was niet eens zijn schuld dan vind ik het heel erg sneu, en toen ik de schade zag kon ik me al niet voorstellen dat er niemand achterop was geknald

Ik ben blij dat je al uit de auto was! 140 km/u achterop komend verkeer betekend meestal gescheurd ruggemerg of gebroken nekwervels, oftewel einde verhaal

Krijg je nu nog iets vergoed van de 997 rijder of de 996 rijder? Die van de 997 heeft alles eigelijk veroorzaakt en de 996 rijder was in theorie (door de 997) ook schuld aan jouw schade?
Wie moet nu de schade en opruimkosten betalen aan het circuit?
Sleepkosten zijn wel voor jezelf? En wat is er met het wrak gebeurd?

Neem aan dat alle schade voor hem zelf is aangezien racen op de ring geheel voor eigen risico is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Orgers
Geplaatst: 04 Okt 2008 09:52 pm

nee dat klopt niet,

de ring is een openbare tolweg, waar dus gewoon de duitse regelgeving van kracht is en waar je wagen ook gewoon verzekerd moet zijn en is.

En andere kennis van me is met de opel speedster ook in de vangrail beland en die heeft gewoon netjes zijn geld gehad terwijl dat zelfs zijn eigen fout was. (wel all risk verzekerd natuurlijk)

Maar goed zelf al krijg je geld terug van de verzekering daar kan je nooit een soort gelijke wagen voor terug kopen.

sper, kooi, stoelen en remmen dat gaat meer kosten dan je terug krijgt

MVG Dennis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoekske451
Geplaatst: 24 Dec 2008 12:22 pm

heb je oook nog een foto van die porsche
wil wel is wete hoe die eruit zag

Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft