Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 15 van 34

Onderwerp: 2 motor technische vraagjes mbt de rfs motor.

  1. Naar Boven | #1
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic: 2 motor technische vraagjes mbt de rfs motor.

    Wie kan mij vertellen of de rfs diep liggende kleppen heeft of niet?
    (Kan de foto's van de kop even niet vinden maar dacht dat ze niet diep liggend zijn)

    Wie weet wat de diameter van de krukas is?
    (Gedeelte waar de drijfstang lagers om zitten)

    Alvast bedankt!

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30
    UA   

  2. Naar Boven | #2
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    Vandaag om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Dit is de RFS kop. kleppen liggen wel een stuk dieper als de 8v motoren.



    Lagers kan ik zo snel niet terugvinden, maar die staan wel op de servicebox
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  3. Naar Boven | #3
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Hoef de lager maat opzich niet te weten, maar voornamelijk de krukas maat. Wil de krukas gaan opmeten met een micrometer om er zeker van te zijn dat dat goed zit anders blijf ik bezig natuurlijk.

    Foto doet ie niet zo veel mee, krijg een ? Te zien in een blauw vlakje dus kan niet geladen worden.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    Vandaag om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Ow... euhh. ik moet ff kijken of ik dat gefixxed krijg. check anders gewoon ff via google. daar staan wel een paar plaatjes van een RFS kop op.
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  6. Naar Boven | #5
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Kan de foto dus wel openen.

    Maar bedoel meer de andere kant ivm demonteren van de kleppen. Je het diep of ondiep liggende kleppen (de benaming klopt na mijn idee niet) wat wil zeggen dat de klepveren in de kop zitten of er boven uit stekken. Dit omdat je voor bijde versies een tang hebt en aangezien ik alle kleppen wil demonteren en opnieuw wil inslijpen (en de nodige kleppen vervangen) moet ik wel zeker weten dat ik de juiste tang heb snapt u?

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

    ========== Post samengevoegd op 14:55 ========== De vorige post was op 14:48 ==========

    Bij nader inzien zijn ze gelood ik wel diep liggend.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  7. Naar Boven | #6
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    Vandaag om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Ja! Op die manier . Ze zijn idd diepliggend.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 1.6; nl-nl; SonyEricssonU20i Build/1.1.A.0.8) AppleWebKit/528.5+ (KHTML, like Gecko) Version/3.1.2 Mobile Safari/525.20.1
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  8. Naar Boven | #7
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Nu alleen nog uitvinden hoe het zit met de krukas.
    Heb alwel uitgevonden dat de drijfstand aan de big end zijde 50.6 mm is maarja hoe dik zijn die lager schalen dan

    Moet ik even weten aangezien ik wel de juiste micrometer moet hebben (0-50 of nog groter). Als er nu een 25-57 was geweest was ik er al uit maarje het is of 0-50 of 50-75/100 dus je das danneen beetje een dilema. Maar denk dat 0-50 net moet gaan lukken ik denk dat de lagerschalen toch wel dikker als 0.3mm zijn

    Nu nog even eem vraagje,

    Weet er iemand een site of bedrijf die zaken als dijfstangen, lagers, zuigers enz leverd?
    Aangezien ik online alleen nog maar bedrijven heb gevonden die of drijfstangen of zuigers of andere zaken leverren.
    Hoeft niet van de gesmede en gebalanceerde spul te zijn gewoon oem parts is mij wel prima aangezien ik toch niet van plan ben om er een fohn oid op te gaan zetten.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  9. Naar Boven | #8
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    Vandaag om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Even een belletje naar Nijkerk kan echt wonderen doen. Ik zou in jouw geval ook even bellen naar Delftechniek . Ik moet zeggen dat Wiseco echt wel mooi spul heeft, wat qua prijs ook niet veel van het OEM verhaal afzit.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 1.6; nl-nl; SonyEricssonU20i Build/1.1.A.0.8) AppleWebKit/528.5+ (KHTML, like Gecko) Version/3.1.2 Mobile Safari/525.20.1
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses

  10. Naar Boven | #9
    Bengel's Schermafbeelding
    Oud kleuterleider

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2009
    Laatst Online
    02-04-16 om 23:15
    Locatie
    Den Helder/Julianadorp
    Leeftijd
    59
    Berichten
    17.101
    Topics
    373
    Auto
    Peugeot 306 Break XTDT
    Motor
    1.9 8v
    Bouwjaar / MC
    2001 / WJZ (DW8)
    Kleur
    EKQD Diablo Red. Metallic

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TvH Bekijk Berichten
    Kan de foto dus wel openen.
    Weet niet welke foto jij kan openen ?
    Zoiets

    XU10J4RS met Jenvey throttle bodies
    XU10J4RS met Jenvey throttle bodies.jpg

    *Motorrevisie Eric Roos*


  11. Naar Boven | #10
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2013
    Laatst Online
    30-05-13 om 18:16
    Berichten
    532
    Topics
    17
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP

    Vrouw Gebruiker komt uit: Europa

    Als je een tang hebt voor diepe kleppen zit je altijd goed. Gebruik ik ook voor, euh, ondiep liggende kleppen.
    Bestel ook een setje met die plastic strips en bestel dan de lagerschalen. Je hebt kans dat er toch slijtage aan de krukas is geweest.
    Zal je morgen een pb sturen waar ik het spul bestel. Nu geen pc bij de hand.

    Wiseco is leuk maar dat is te snel gegroeid en er zijn betere en goedkopere merken. Voor lagerschalen maakt dat niet veel welk merk dat je pakt. Als het maar geen ebay is. Te vaak rotte lagers van gezien die het welgeteld 3000 km hebben uitgehouden.

    Geen fohn erop ? Ook geen kleintje voor aan je sleutel ?

  12. Naar Boven | #11
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Ferdinand wat ik nu van wiseco gevonden heb kosy toch al snel een kleine 700 euro terwijl ik zeker weey dat dat goeskoper moet kunnen en toch goed. Bedoel 400 voor een setje zuigers of in die buurt. Hoeft niet van de dure gesmede en gebalanceerde spul te zijn.

    Ja ik kan idd ff met ron en delftechniek bellen (zit 5 min van mn huis ) maar dacht als iemand zo iets weet ben ik eerst geholpen.

    Bengel mooi spul die throtle bodies alleen dat gaat
    Het niet worden, gewoon neyjes oem en daar hou ik het bij.

    Cabbie hoe bedoel je dat met de kunstof strips. Bedankt voor de info over de tang kan ik daar alvast verder mee. Ben nu gewoon alles even aan het uitzoeken en op een rijtje zetten en dan eerst alles onderzoeken en dan eens zien wat er moet komen.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease

  13. Naar Boven | #12
    Muschkie's Schermafbeelding
    Technisch Specialist

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2010
    Laatst Online
    Vandaag om 15:51
    Locatie
    Nieuwe Pekela
    Leeftijd
    39
    Berichten
    7.360
    Topics
    96
    Auto
    Peugeot 306 GTi-6 Hatchback
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS (RFS)

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    48er Jenvey is pure Porno . Alleen ook erg prijzig.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 1.6; nl-nl; SonyEricssonU20i Build/1.1.A.0.8) AppleWebKit/528.5+ (KHTML, like Gecko) Version/3.1.2 Mobile Safari/525.20.1
    Familycar; BMW 530d Touring @ 258 Bhp
    Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp
    Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp
    Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp
    Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp

    A lot of fun with all these horses
    Reply With Quote Registreer Om Te Antwoorden UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA   

  14. Naar Boven | #13
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2013
    Laatst Online
    30-05-13 om 18:16
    Berichten
    532
    Topics
    17
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP

    Vrouw Gebruiker komt uit: Europa

    Ik bedoel daarmee plastigage. die stop je tussen het oude lager en de krukas/nokkenas en dan kun je zie wat de speling is. die strips drukken plat waarmee je het kan meten: https://www.carcraft.com/techfaq/116...r/viewall.html
    Kun je simpel meten of de oude lagers qua maat goed zijn of dat nieuwe juist weer te dik zijn. nog meer mogelijkheden
    ik gebruik ze soms ook voor axiale speling te meten.

    verschil met een micronmeter is dat die strip de gehele breedte pakken ipv een puntje

    als hun 5 minuten vanaf huis zitten zou ik daar naar toe gaan. meestal als je daar spullen besteld zijn ze meer geneigd je te helpen met vragen of adviezen. scheelt een hoop google'n of doen ze even wat tussendoor

    laat anders even je krukas daar meten of deze nog 100% is en dan de lagers gelijk bestellen. is misschien het makkelijkste om te doen
    Reply With Quote Registreer Om Te Antwoorden UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA   

  15. Naar Boven | #14
    TvH
    TvH's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Dec 2007
    Laatst Online
    14-07-19 om 12:07
    Locatie
    Provincie Groningen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    9.861
    Topics
    127
    Auto
    Peugeot 306 XR Sedan
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP-L3 NFZ
    Kleur
    rouge lucifer / EKQ

    Man Gebruiker komt uit: Nederland Topic Starter

    Inprincipe als de krukas kwa maat voering goed is en er nieuwe oem lagers om komen zou het goed moeten zitten ga ik toch van uit.

    Alleen weet ik dan natuurlijk niet hoe het met de drijfstangen gesteld is. En daar zou ik dan dus die plastigage voor kunnen gebruiken als ik het goed lees tenminste. Echter is het dan wel van belang dat ik weet wat de maximale speling op zo'n lager mag zijn.
    De bedoeling is om eigenlijk alle lagers zowiezo te vervangen (heb de hele boel toch los en die paar lagers zijn niet de dikste kosten.

    Maar me meer druk om de kop en hoe die er aan toen is (ben namelijk bang dat die er niet best uit gaat zien).

    Maar ik zal dan wel eens langs delftechniek rijden om uit te vinden wat zuiger (compleet) kosten en eventueel wat een set drijfstangen gaat kosten als de prijzen mee vallen kan het best zijn dat ik die gewoon ook vervang (om ook maar elk kleine risico uit te sluiten).
    Daarnaast even kijken wat alle lagers en keeringen bij elkaar gaan kosten en wat de in en uitlaat kleppen per stuk kosten e.d. zodat ik even een prijs lijstje heb voor de motor.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.2; nl-nl; GT-I9300 Build/JZO54K) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

    '94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
    '93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
    '98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
    '97 306 2.0 16V gti-6 -
    R.I.P.
    '03 307 2.0 16V XS break - ex
    '99 306 1.6 8V XR sedan - daily
    '97 306 2.0 16V gti-6
    - R.I.P.
    '01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
    '17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease
    Reply With Quote Registreer Om Te Antwoorden UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA   

  16. Naar Boven | #15
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2013
    Laatst Online
    30-05-13 om 18:16
    Berichten
    532
    Topics
    17
    Auto
    Peugeot 306 Cabriolet
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar / MC
    1999 / TU5JP

    Vrouw Gebruiker komt uit: Europa

    Met de krukas kunnen kleine verschillen al dodelijk zijn, lagers die in gaan lopen, trillingen (met alle gevolgen), drijfstangen die dan gaan springen (niet fijn voor je zuigers) en ook al eens gezien dat een distririem eraf is gelopen voor de verkeerde loop van de poelie ( was waarschijnlijk ook verkeerd gespannen ). Lullig is het zeker als je net klaar bent en qua kosten wordt je daar niet blij van.
    je onderblok is het belangrijkste, de nokkenassen is een ander verhaal. Een beetje speling wordt wel opgevangen. Goed is het niet maar je kunt er beter zeker van zijn.
    De maximale speling staat in de werkplaatsboeken. Als je zover bent zal ik ze weleens opzoeken. Staat ook in autodata en vivid workshopdata.

    Zolang er geen scheuren in de kop zitten of ernstig afvlakken is vereist zou dat geen punt moeten zijn. Evt een dikkere koppakking ertussen. Drijfstangen kunnen heel wat hebben hoor. Alles op het juiste moment vast zetten en als het wordt aangeraden nieuwe bouten (arp). De lagers moet je toch vervangen.

    Als je toch nieuwe zuigers wilt en er moet gehoond worden moet je toch al aan overmaatse gaan denken + aangepaste koppakking. Je moet trouwens wel honen en boren als je een slijprand hebt bovenin je cilinders.

    Ik weet niet of die blokken cilinderbussen hebben (meestal niet bij 16v) maar misschien dat een goede overmaatse maat interessant is.

    Reken qua kosten als je alles vernieuwd op de 1500 tot 1800 euro (rond die prijs zit ik meestal maar dat is met slijpen vd krukas, honen en overmaatse zuigers).
    Ook dan ligt het eraan wat er vervangen is en welk merk.

    Je hebt dan wel een compleet nieuw blok wat er langere tijd tegenaan kan.
    Reply With Quote Registreer Om Te Antwoorden UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA    UA   


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. motor 1.6i
    Door ramon in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 30-01-13, 07:41
  2. motor starten
    Door brommie in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 21
    Laatste bericht: 07-11-11, 23:51
  3. 1.8 16V motor plaatsen ex in 1.6 8V motor
    Door TvH in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 06-04-09, 14:29
  4. motor 306 lpg g3 start slecht bij warme motor
    Door reks in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 29-08-08, 20:50
  5. (N.I.V.E.K) - Wie kan mij helpen? Technische Info 306
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.