Hallo bezoeker! Het lijkt erop dat je nog geen lid bent van ons forum, registreer nu voor volledige toegang. Gratis!
+ Plaats een reactie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 15 van 18

Onderwerp: met dit weer word me motor veel te warm

  1. Naar Boven | #1
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2010
    Laatst Online
    06-07-10 om 07:21
    Berichten
    7
    Topics
    2

    Topic: met dit weer word me motor veel te warm

    Met dit warme weer word me motor veel te warm de teller staat steeds op 110 ongeveer en bij loopt ook heel lang na te blazen als ik de motor uit heb gezet weten jullie misschien wat dat is ?

  2. Naar Boven | #2
    Gezellige Prater

    Status
    Offline
    Registratie
    Jan 2010
    Laatst Online
    03-07-10 om 20:45
    Berichten
    106
    Topics
    8

    zit er voldoende koelvloeistof in het reservoir! je moet het controleren als de motor afgekoeld is!.

  3. Naar Boven | #3
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Feb 2009
    Laatst Online
    25-02-12 om 09:56
    Berichten
    622
    Topics
    22
    Auto
    Peugeot

    Man Gebruiker komt uit: -

    Gaat je thermostaat wel open? kan je testen door de dop in een beker kokend water te gooien.

  4.  
     
  5. Naar Boven | #4
    Jeroen's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    May 2008
    Laatst Online
    21-07-19 om 01:14
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.954
    Topics
    120
    Auto
    Peugeot 406 coupe
    Motor
    3.0 24v
    Bouwjaar / MC
    2003 / ES9J4S - XFX

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Idd, thermostaat is een goede Die kosten hooguit 10 euro dus dat zijn de kosten niet

  6. Naar Boven | #5
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2010
    Laatst Online
    06-07-10 om 07:21
    Berichten
    7
    Topics
    2

    Topic Starter

    Er zat lucht in me radiator waardoor er geen koelvloeistof door me blok heen ging dus die hebben we ontlucht en weer volgegooit

  7. Naar Boven | #6
    Jeroen's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    May 2008
    Laatst Online
    21-07-19 om 01:14
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.954
    Topics
    120
    Auto
    Peugeot 406 coupe
    Motor
    3.0 24v
    Bouwjaar / MC
    2003 / ES9J4S - XFX

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    En hoe komt die lucht daar? Daar zal ook een oorzaak voor moeten zijn..

  8. Naar Boven | #7
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2010
    Laatst Online
    06-07-10 om 07:21
    Berichten
    7
    Topics
    2

    Topic Starter

    dat weet ik nog niet ik moet het even in de gaten houden

  9. Naar Boven | #8
    Rouge-Gti6's Schermafbeelding
    Forum Verslaafd

    Status
    Offline
    Registratie
    Apr 2010
    Laatst Online
    01-08-18 om 17:16
    Berichten
    1.721
    Topics
    46
    Auto
    Peugeot 306 GTi
    Motor
    2.0 16v
    Bouwjaar / MC
    1997 / XU10J4RS

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Die van mij loopt ook een beetje warm met dit weer als ik (veel) stil sta, hij komt echter niet boven de 100C uit, bij 100C slaat de koelven aan en dan loopt hij langzaam terug naar 90.

  10. Naar Boven | #9
    Niet weg te krijgen

    Status
    Offline
    Registratie
    Feb 2009
    Laatst Online
    25-02-12 om 09:56
    Berichten
    622
    Topics
    22
    Auto
    Peugeot

    Man Gebruiker komt uit: -

    Dat is wel vrij normaal hoor.

  11. Naar Boven | #10
    Jeroen's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    May 2008
    Laatst Online
    21-07-19 om 01:14
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.954
    Topics
    120
    Auto
    Peugeot 406 coupe
    Motor
    3.0 24v
    Bouwjaar / MC
    2003 / ES9J4S - XFX

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Idd, de 306 motoren zijn idd erg makkelijk warm te krijgen. Vooral in de file bij jij de gene die het vaakst de fan zal horen.

  12. Naar Boven | #11
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2010
    Laatst Online
    27-06-10 om 20:13
    Berichten
    7
    Topics
    1

    hoi allemaal
    ik wil rocco niet laten schrikken maar ik heb gisteren zoiets mee gemaakt alleen bij mij gaf de peugeot stop teken. ging naar de garage thermostaat kapot. Vervangen MAAR we kwamen (ik en de monteur) dat de auto water binnen lekte , Kachelradiator kapot dus.
    ik weet eigenlijk niet of de oorzaak van de kapotte radiator toch de defecte hermostaat was.
    ik gun het niemand.

  13. Naar Boven | #12
    Bengel's Schermafbeelding
    Oud kleuterleider

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2009
    Laatst Online
    02-04-16 om 23:15
    Locatie
    Den Helder/Julianadorp
    Leeftijd
    59
    Berichten
    17.101
    Topics
    373
    Auto
    Peugeot 306 Break XTDT
    Motor
    1.9 8v
    Bouwjaar / MC
    2001 / WJZ (DW8)
    Kleur
    EKQD Diablo Red. Metallic

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    Hmmmmm die 1.4 tjes vertonen de laatste tijd wel erg veel mankementen :?

    Vraagje, dat er water in de auto kwam door de kachel, rook je al iets ?
    die lucht vergeet je nooit, anders is alleen je thermostaat kapot en niet de kachel.

  14. Naar Boven | #13
    Gerben's Schermafbeelding
    oud-moderator

    Status
    Offline
    Registratie
    Mar 2009
    Laatst Online
    25-07-12 om 14:51
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.768
    Topics
    30
    Auto
    Opel Astra Hatchback
    Motor
    1.6 8v
    Bouwjaar
    1999

    Man Gebruiker komt uit: Nederland

    als het ook de kachelradiateur is ligt er vaak water op de vloer bij de bijrijders stoel.

    Zelf vervangen kan wel, maar is wel een kl*te klus
    VW Golf II 1988 1.4 60 PK --> Exit
    Nissan 100 NX 1991 1.6 93 PK--> Exit
    Opel Astra F 1993 1.4 75 PK --> Exit
    Opel Astra F 1994 1.4 75 PK --> Exit
    Peugeot 306 1998 1.9D 74 PK --> Exit
    Audi A4 1995 1.6 101 PK --> Exit
    Opel Astra G 1999 1.6i sport 75 PK

  15. Naar Boven | #14
    Beginner

    Status
    Offline
    Registratie
    Jun 2010
    Laatst Online
    06-07-10 om 07:21
    Berichten
    7
    Topics
    2

    Topic Starter

    ik heb na het ontluchten geen problemen meer gehad na het bij vullen van de radiator is alles nog steeds okeej en hij zit nog vol dus is ook niet lek na wat gerben zei heb ik even aan de passagiers kant gekeken naar water of lekkage daar kon ik ook niks vinden

    mvg rocco

  16. Naar Boven | #15
    Gezellige Prater

    Status
    Offline
    Registratie
    Jul 2007
    Laatst Online
    20-12-10 om 12:14
    Berichten
    172
    Topics
    14

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco37
    ik heb na het ontluchten geen problemen meer gehad na het bij vullen van de radiator is alles nog steeds okeej en hij zit nog vol dus is ook niet lek na wat gerben zei heb ik even aan de passagiers kant gekeken naar water of lekkage daar kon ik ook niks vinden

    mvg rocco
    Nou ben ik misschien blond, maar ontluchten van de radiator, gebeurt toch vanzelf?


 

Gelijkaardige Onderwerpen

  1. Reacties: 3
    Laatste bericht: 14-11-11, 13:05
  2. Motor temperatuur word te hoog
    Door faysan in forum Motor en Aandrijving
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 06-04-09, 13:40
  3. (Misterjordy) - Hoe warm is de motor? (check afbeelding)
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00
  4. (sparky_m87) - Inhouden bij starten met warm weer
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00
  5. (R) - motor 95 graden ipv 90, hoe warm word jou auto?
    Door Team306Tuning in forum Techniek
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01-01-70, 02:00

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Aangedreven door vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechten Voorbehouden.